Құндылықтар

КРЭДО

2021 жылы құндылықтар­дың мазмұнын олардың саны мен CREDO-ның негізгі атауын сақтай отырып нақтылау қажеттілігі туралы шешім қабылданды. Олар Компанияның топ-менеджментін тарта отырып өзектендірілді, ал өткізілген стратегиялық сессия нәтижесінде бес құндылықтың әрқайсысының мәні мен мазмұны жаңартылды.

К КЛИЕНТТІ
ҚАНАҒАТТАНДЫРУ

бұл біздің әріптестеріміз бен клиенттеріміздің сұраныстарын есепке алу, оларды белсенді шешу. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:

  • Нарық трендтерін, клиенттердің ағымдағы және болашақ қажеттіліктерін терең түсіну есебінен Компанияның өнімдері мен сервистерін тиімді дамыту.
  • Сыртқы және ішкі клиенттердің оларға көрсетілетін қызметтердің, сервистердің және шешімдердің сапасына қанағаттану деңгейін арттыру есебінен клиенттік базаны дамыту.
  • Клиенттерімізбен де, біздің компания ішінде де ынтымақтастықтың өзара тиімді талаптарын табу және іске асыру есебінен кірісті арттыру.
  • Клиенттермен және контрагенттермен серіктестік және ынтымақтастық қағидаттарына негізделген ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды қалыптастыру.
Р РЕТТЕУ НӘТИЖЕЛІЛІГІ

бұл мақсатқа табанды және жауапты қол жеткізу. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:

  • Басқарудың барлық деңгейлерінде нақты және өршіл мақсаттар қою және каскадтау арқылы компанияның қаржылық нәтижелерін арттыру.
  • Өзекті бизнес-міндеттерді шешуге белсенді қатысатын қызметкерлердің қатысу деңгейін және үлесін арттыру.
  • Мақсаттарға жету үшін қажетті шешімдерді қабылдау және іске асыру жылдамдығын арттыру.
Э ЭКСПЕРИМЕНТТЕУ

бұл сіздің міндетіңізді шешудің және ағымдағы процестердегі кемшіліктерді жоюдың ең жақсы жолдарын табу. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:

  • Жаңа перспективалық идеяларды іздеу және енгізу арқылы компанияның өнімдері мен қызметтерінің тартымдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
  • Қолданыстағы тәжірибелерді, процестерді және олардың нәтижелерінің параметрлерін үздіксіз жетілдіру барысында бизнес-процестердің тиімділігін арттыру.
  • Жасалған эксперименттік тәжірибелер, сабақ алу және нәтижелерді жақсарту нәтижесінде инновацияларды әзірлеу уақытын қысқарту.
  • Процестер мен жұмыс тәжірибелерін өзгертуге тартылған барлық қызметкерлерді белсенді тарту арқылы өзгерістерді енгізу жылдамдығын арттыру.
Д ДИДЖИТАЛДЫҚ

бұл аналитика призмасы арқылы тапсырманы қарау және табысқа жетудің цифрлық жолдарын табу мүмкіндігі. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:

  • Интерфейстерді, модельдерді және деректерді талдау алгоритмдерін қолдану нәтижесінде қабылданатын шешімдердің сапасын түбегейлі арттыру.
  • Сандық интерфейстерді, қызметтер мен құрылғыларды қолдану арқылы жұмыс процестерінің жылдамдығын және бизнес-мәселелерді шешуді бірнеше есе арттыру.
  • BI жүйелерінің аналитикасы мен есептеріне қол жеткізу арқылы бизнес-процестердің ашықтығын және ауытқуларға жауап беру жылдамдығын арттыру.
  • Күнделікті жұмыс міндеттерін шешу үшін цифрлық құралдар мен платформаларды енгізу нәтижесінде процестердің өзіндік құнын төмендету.
О ОҒАН АШЫҚТЫҚ

бұл әркімнің әлеуетін ескере отырып, әріптестерді құрметтеу және ортақ жұмысқа тарту. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:

  • Қызметкерлердің қатысуын, олардың өзара әрекет ету кезінде сындарлы және мейірімді атмосфераны қалыптастыру нәтижесінде өз таланттарын көрсетуге деген ұмтылысын арттыру.
  • Кедергісіз даму ортасын қалыптастыру есебінен жұмыс беруші брендінің тартымдылығын және еңбек нарығынан үздік мамандарды тарту мүмкіндігін арттыру.
  • Әр түрлі бөлімшелердегі кәсіпқойлардың үйлесімді жұмысы есебінен Компанияның транзакциялық шығындарын төмендету.
  • Күрделі мәселелерді ашық талқылау және кері байланыс алу нәтижесінде мінез-құлықты түзету арқылы компанияның тиімділігін арттыру.

Жұмысты жалғастыру және «МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ» корпоративтік мәдениетін трансформациялаудың келесі кезеңіне өту үшін 2022 жылы келесі тақырыптар бойынша мастер-класс өткізілді:

  • қызметкерлердің жұмыс тәртібіне құндылықтардың «ену тереңдігіне» зерттеу жүргізу;
  • басқарушылық тәжірибені жаңартылған құндылықтарға сәйкес өзгерту;
  • жаңартылған құндылықтарға сәйкес қызметкерлердің мінез-құлқын өзгерту.

Осы мастер-класс іске асырылғаннан кейін Компанияда «Құндылықтарды, оларды енгізу әдістері мен жоспарларын мазмұнды толтыруды пысықтау» тақырыбында бес күндізгі мастер-класс өткізілді.

Мастер-кластарда келесі міндеттер қарастырылды:

  • «Қазақтелеком» АҚ жаңартылған корпоративтік құндылықтарына сәйкес әртүрлі санаттағы қызметкерлердің мінез-құлқының мақсатты моделін сипаттау.
  • Қызметкерлердің нақты мінез құлқының мақсатты мінез құлық моделіне сәйкестігін талдау және оны енгізудегі негізгі кедергілерді талқылау.
  • Кедергілерді еңсеру және әртүрлі санаттағы қызметкерлердің мақсатты мінез-құлқын қалыптастыру үшін қажетті бастамалар мен жұмыс принциптерін әзірлеу.

Өткізілген мастер-класстардың қорытындысы бойынша «Құндылықтарды, оларды енгізу әдістері мен жоспарларын мазмұнды толтыруды пысықтау» тақырыбы бойынша кездесу өткізілді және кодекс түріндегі жаңартылған құндылықтар бойынша мінез-құлық индикаторлары бекітілді.