Құндылықтар
КРЭДО
2021 жылы құндылықтардың мазмұнын олардың саны мен CREDO-ның негізгі атауын сақтай отырып нақтылау қажеттілігі туралы шешім қабылданды. Олар Компанияның топ-менеджментін тарта отырып өзектендірілді, ал өткізілген стратегиялық сессия нәтижесінде бес құндылықтың әрқайсысының мәні мен мазмұны жаңартылды.
ҚАНАҒАТТАНДЫРУ
бұл біздің әріптестеріміз бен клиенттеріміздің сұраныстарын есепке алу, оларды белсенді шешу. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:
- Нарық трендтерін, клиенттердің ағымдағы және болашақ қажеттіліктерін терең түсіну есебінен Компанияның өнімдері мен сервистерін тиімді дамыту.
- Сыртқы және ішкі клиенттердің оларға көрсетілетін қызметтердің, сервистердің және шешімдердің сапасына қанағаттану деңгейін арттыру есебінен клиенттік базаны дамыту.
- Клиенттерімізбен де, біздің компания ішінде де ынтымақтастықтың өзара тиімді талаптарын табу және іске асыру есебінен кірісті арттыру.
- Клиенттермен және контрагенттермен серіктестік және ынтымақтастық қағидаттарына негізделген ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды қалыптастыру.
бұл мақсатқа табанды және жауапты қол жеткізу. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:
- Басқарудың барлық деңгейлерінде нақты және өршіл мақсаттар қою және каскадтау арқылы компанияның қаржылық нәтижелерін арттыру.
- Өзекті бизнес-міндеттерді шешуге белсенді қатысатын қызметкерлердің қатысу деңгейін және үлесін арттыру.
- Мақсаттарға жету үшін қажетті шешімдерді қабылдау және іске асыру жылдамдығын арттыру.
бұл сіздің міндетіңізді шешудің және ағымдағы процестердегі кемшіліктерді жоюдың ең жақсы жолдарын табу. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:
- Жаңа перспективалық идеяларды іздеу және енгізу арқылы компанияның өнімдері мен қызметтерінің тартымдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
- Қолданыстағы тәжірибелерді, процестерді және олардың нәтижелерінің параметрлерін үздіксіз жетілдіру барысында бизнес-процестердің тиімділігін арттыру.
- Жасалған эксперименттік тәжірибелер, сабақ алу және нәтижелерді жақсарту нәтижесінде инновацияларды әзірлеу уақытын қысқарту.
- Процестер мен жұмыс тәжірибелерін өзгертуге тартылған барлық қызметкерлерді белсенді тарту арқылы өзгерістерді енгізу жылдамдығын арттыру.
бұл аналитика призмасы арқылы тапсырманы қарау және табысқа жетудің цифрлық жолдарын табу мүмкіндігі. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:
- Интерфейстерді, модельдерді және деректерді талдау алгоритмдерін қолдану нәтижесінде қабылданатын шешімдердің сапасын түбегейлі арттыру.
- Сандық интерфейстерді, қызметтер мен құрылғыларды қолдану арқылы жұмыс процестерінің жылдамдығын және бизнес-мәселелерді шешуді бірнеше есе арттыру.
- BI жүйелерінің аналитикасы мен есептеріне қол жеткізу арқылы бизнес-процестердің ашықтығын және ауытқуларға жауап беру жылдамдығын арттыру.
- Күнделікті жұмыс міндеттерін шешу үшін цифрлық құралдар мен платформаларды енгізу нәтижесінде процестердің өзіндік құнын төмендету.
бұл әркімнің әлеуетін ескере отырып, әріптестерді құрметтеу және ортақ жұмысқа тарту. Осы құндылыққа сүйене отырып, біз мыналарды қамтамасыз етеміз:
- Қызметкерлердің қатысуын, олардың өзара әрекет ету кезінде сындарлы және мейірімді атмосфераны қалыптастыру нәтижесінде өз таланттарын көрсетуге деген ұмтылысын арттыру.
- Кедергісіз даму ортасын қалыптастыру есебінен жұмыс беруші брендінің тартымдылығын және еңбек нарығынан үздік мамандарды тарту мүмкіндігін арттыру.
- Әр түрлі бөлімшелердегі кәсіпқойлардың үйлесімді жұмысы есебінен Компанияның транзакциялық шығындарын төмендету.
- Күрделі мәселелерді ашық талқылау және кері байланыс алу нәтижесінде мінез-құлықты түзету арқылы компанияның тиімділігін арттыру.
Жұмысты жалғастыру және «МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ» корпоративтік мәдениетін трансформациялаудың келесі кезеңіне өту үшін 2022 жылы келесі тақырыптар бойынша мастер-класс өткізілді:
- қызметкерлердің жұмыс тәртібіне құндылықтардың «ену тереңдігіне» зерттеу жүргізу;
- басқарушылық тәжірибені жаңартылған құндылықтарға сәйкес өзгерту;
- жаңартылған құндылықтарға сәйкес қызметкерлердің мінез-құлқын өзгерту.
Осы мастер-класс іске асырылғаннан кейін Компанияда «Құндылықтарды, оларды енгізу әдістері мен жоспарларын мазмұнды
толтыруды пысықтау» тақырыбында бес күндізгі мастер-класс өткізілді.
Мастер-кластарда келесі міндеттер қарастырылды:
- «Қазақтелеком» АҚ жаңартылған корпоративтік құндылықтарына сәйкес әртүрлі санаттағы қызметкерлердің мінез-құлқының мақсатты моделін сипаттау.
- Қызметкерлердің нақты мінез құлқының мақсатты мінез құлық моделіне сәйкестігін талдау және оны енгізудегі негізгі кедергілерді талқылау.
- Кедергілерді еңсеру және әртүрлі санаттағы қызметкерлердің мақсатты мінез-құлқын қалыптастыру үшін қажетті бастамалар мен жұмыс принциптерін әзірлеу.
Өткізілген мастер-класстардың қорытындысы бойынша «Құндылықтарды, оларды енгізу әдістері мен жоспарларын мазмұнды толтыруды пысықтау» тақырыбы бойынша кездесу өткізілді және кодекс түріндегі жаңартылған құндылықтар бойынша мінез-құлық индикаторлары бекітілді.