Мүдделі тарап­тар­мен өзара іс-қимыл

GRI 2-29

Мүдделі тараптарды сапалы тарту — «Қазақтелеком» АҚ-ның тұрақты және табысты дамуының маңызды аспектілерінің бірі.

Компанияның стратегиялық мақсаттарын қоюға және олардың орындалуына мүдделі тараптардың мүдделері мен талаптары айтарлықтай әсер етеді. Мүдделі тараптардың мүдделерін, пікірлері мен қалауларын құрметтеу және есепке алу құндылықтары, олармен жедел және жиі байланыста болу, сондай-ақ өздеріне алған міндеттемелерді жауапкершілікпен орындау ұзақ мерзімді әріптестік қатынастарды дамытудың негізгі құрамдас бөлігі болып табылады.

«Қазақтелеком» АҚ мүдделі тараптарды екі санатқа бөледі:

  • жақын орта (жақын әсер ету аймағы) — Компания қабылдаған таңдауларға тікелей және айтарлықтай әсер ететін немесе әсер ететін мүдделі тараптарды қамтиды.
  • алыс орта (жанама әсер ету аймағы) — Компанияның шешімдеріне жанама әсер ететін мүдделі тараптарды қамтиды.

Есепті кезеңде Компанияның мүдделі тараптарының картасы өзгеріссіз қалды. 2023 жылы оны тұрақты даму саласындағы жетекші әлемдік тәжірибелерге сәйкестендіру үшін өзектендіру жоспарлануда.

Мүдделі тараптардың картасы

Мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл

Акционерлер
Мүдделері
  • Компанияның құнын арттыру;
  • дивидендтер алу;
  • тұрақтылық және қызмет ауқымын кеңейту;
  • ашықтық;
  • тәуекелдерді тиімді басқару;
  • Компанияның құнын және дивиденд мөлшерін көбейту.
Үлес
  • қаржы қаражатын бөлу;
  • жарғылық капиталды толықтыру.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • дивидендтер төлеу;
  • жылдық қаржылық және қаржылық емес есептілікті бекіту;
  • SERPIN трансформация бағдарламасын жүзеге асыру;
  • жиналыстар, келіссөздер, кездесулер өткізу;
  • сұрақ-жауап, сауалнама, тестілеу жүргізу.
Қызметкерлер
Мүдделері
  • Компанияның нәтижелері мен жетістіктері;
  • Компанияның даму келешегі;
  • кадрлық және әлеуметтік саясат;
  • қызметкерлерді тарту және дамыту перспективалары;
  • материалдық және материалдық емес ынталандыру жөніндегі іс-шаралар, жастар саясаты;
  • Ұжымдық шарт.
Үлес
  • адами ресурстар;
  • адалдық.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • нөлдік жарақаттануды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды жүргізу;
  • басшылықпен тұрақты кездесулер, келіссөздер жүргізу;
  • корпоративішілік коммуникация арналарының жұмыс істеуі, «жедел» желі;
  • қауіпсіз және лайықты еңбек жағдайлары;
  • кәсіби өсуді, біліктілікті арттыруды қамтамасыз ету.
Еншілес ұйымдар
Мүдделері
  • мемлекеттік органдармен жұмыс кезінде жәрдемдесу;
  • коммерциялық мүдделер.
Үлес
  • акционерлердің мүдделерін сақтау.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • ЕҰ-ның қызметінің нәтижелеріне тұрақты мониторинг жүргізу;
  • ЕҰ-мен бірлесіп мобильді бизнесті дамыту жөніндегі жұмысты жалғастыру;
  • Компанияның стратегиялық шешімдерін акционер ретінде қабылдауға ЕҰ-ның қатысуы.
Кәсіподақ
Мүдделері
  • қызметкерлердің әлеуметтік жауапкершілігі және қорғалуы;
  • Ұжымдық шарт;
  • заңнама нормаларын сақтау.
Үлес
  • әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
  • еңбек қатынастарын реттеу және жанжалдарды шешу.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • Ұжымдық шарттың барлық тармақтарын орындау;
  • Компания қызметкерлеріне пайызсыз қарыздар беру түрінде материалдық көмек көрсету;
  • қоғамдық тыңдаулар өткізу;
  • корпоративішілік коммуникация арналарының жұмыс істеуі, «жедел» желі.
Серіктестер
Мүдделері
  • коммерциялық мүдделер.
Үлес
  • жобаларды бірлесіп іске асыру;
  • технологиялар, құзыреттер және инновациялар трансфері.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • серіктестердің Компанияның акционері ретіндегі стратегиялық шешімдерін қабылдауға қатысуы;
  • жиналыстар, келіссөздер, іскерлік хат алмасу;
  • ағымдағы қызмет туралы есептер.
Клиенттер
Мүдделері
  • коммерциялық мүдделер;
  • қызметтердің сапалық сипаттамалары;
  • қызметтерді алудың үздіксіздігі;
  • қызметтерді білікті сервистік қолдау.
Үлес
  • Компанияның адалдығы;
  • тауарлар мен қызметтерді сатып алу арқылы қаржылық ресурстар.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • онлайн қызмет көрсету;
  • қолдау қызметтерінің арналарын ұлғайту және жетілдіру;
  • тұтынушылардың кері байланыс жүйесі;
  • тұтынушылардың қанағаттануын талдау;
  • шарттар жасасу.
Мемлекеттік органдар
Мүдделері
  • заңнамалық және атқарушы функцияларды жүзеге асыру;
  • телекоммуникация саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру, жұмыс орындарын құру.
Үлес
  • мемлекеттік реттеу.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • жиналыстар, келіссөздер, іскерлік хат алмасу;
  • ағымдағы қызмет туралы есептерді ұсыну;
  • ҚР заңнамасының сақталуын тексеру.
БАҚ
Мүдделері
  • Компанияның қызметі туралы жұртшылықты хабардар ету.
Үлес
  • сындарлы ынтымақтастық;
  • жықсы ниетті қоғамдық пікір.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • Компания туралы ақпаратты БАҚ-та жариялау;
  • әлеуметтік медиа, «жедел» желі.
Халықаралық ұйымдар
Мүдделері
  • ITU, РСС мүше елдердің халықаралық ынтымақтастығын дамыту, тәжірибе алмасу, технологияларды пайдалануда жалпы стандарттарды қабылдау;
  • тұрақты даму, экологиялық нормаларды сақтауда және инфокоммуникациялық қызметтерді дамытуда әділ және теңгерімді өсу саласындағы халықаралық стандарттар мен келісімдердің талаптарын қамтамасыз ету.
Үлес
  • халықаралық гранттар;
  • болашақ даму мүмкіндіктері.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • конференциялар, сессиялар, отырыстар, форумдар;
  • келісімдерге, шарттар мен меморандумдарға, ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қою.
Жергілікті қауымдастықтар
Мүдделері
  • жұмысқа орналасу мүмкіндігі;
  • қызметтердің сапасы;
  • Қызмет тарифтерінің тартымдылығы;
  • қайырымдылық көмек алу;
  • денсаулық қауіпсіздігі.
Үлес
  • қызметті жүзеге асыру орындарында қолдау.
Өзара әрекеттесу механизмдері
  • қатысу аймақтарын дамыту;
  • әлеуметтік желілер арқылы өзара әрекеттесу, «жедел» желі;
  • беделді аудит;
  • қайырымдылық қызметі.