Қызмет­керлер­мен қарым-қатынас

GRI 3-3

Басқару тәсілі

Адамдар — «Қазақтелеком» АҚ-ның аса маңызды активі ғана емес, сонымен қатар біздің ең жоғары құндылығымыз. Компания өз қызметкерлеріне қамқорлық жасауға көп көңіл бөледі және тиімді ашық HR жүйесін құрудан бастап қызметкерлердің психикалық және физикалық денсаулығына қамқорлық жасауға бағытталған курстар мен тренингтерді ұйымдастыруға дейін осы саладағы тәжірибелері мен процедураларын үздіксіз жетілдіреді.

«Қазақтелеком» АҚ-ның кадр саясатының қағидаттары

Әлеуметтік жауапкершілік

Компания қызметкерлермен өзара қарым-қатынас орнату кезінде әлеуметтік әл-ауқатқа қол жеткізу мақсатында Қазақстан Республикасының еңбек қатынастары саласындағы заңнамасының талаптарын сақтайды;

HR жүйесінің ашықтығы

Компания стратегиялық мақсаттарды (Employee Experience бағдарламасы) іске асыру үшін жүйелік процестер (тағайындау, мансаптық өсу, оқыту және дамыту, тиімділікті бағалау және т. б.) арқылы HR функциясын басқарудың ашық процедурасын қолданады;

Сабақтастық

Компания қызметкерлерді оқыту мен дамытуды өз қызметкерлерінің сабақтастығының білікті деңгейіне жетудің құнды құралы ретінде қарастырады;

Клиентке бағдар­лану

HR функциясы бизнес кеңістіктегі оң беделін арттыру үшін клиенттермен тиімді өзара тиімді қарым-қатынас негізінде Компания қызметкерлері арқылы клиентке бағдарланған тәсілді жетілдіруге ұмтылады;

Жеке жауапкершілік

HR функциясының қызметкерлері жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін Компанияның әрбір қызметкерінің өзін-өзі жоғары тәртіпке және жеке жауапкершілікке баулуға тырысады;

«Қазақтелеком» АҚ мен қызметкерлердің мүдделері мен мақсаттарының теңдігі

Компания өз қызметкерлерінің мүдделерін құрметтейді және әлеуметтік әл-ауқатқа жәрдемдесу мақсатында олардың мұқтаждықтары мен қажеттіліктеріне негізделеді, сондай-ақ өз қызметі барысында оның мақсатына қол жеткізу үшін қызметкерлерден Компания мүдделерінің сақталуын тең дәрежеде күтеді;

Инновациялық ойлау

Компания инновациялық ойлауды бәсекелестік артықшылықтардың бірі ретінде қарастырады және осыған байланысты HR функциясы қызметкерлерді Компания ұсынатын өнімдер мен технологияларды оңтайландыру мен автоматтандыруға бағытталған инновациялық ойлауды қалыптастыру үшін барлық жағдайлармен қамтамасыз етеді.

«Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлерді басқару жүйесі Қызметкерлерді басқару және дамыту департаментінің қызметімен реттеледі. Департаменттің негізгі міндеттері «Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлері арасында тиімділік деңгейін арттыру, қызметкерлерді және корпоративтік мәдениетті дамыту болып табылады.

Компаниядағы қызметкерлермен өзара қарым-қатынас «Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлерді басқару тәсілдерінің тиімділігін дамытуға және арттыруға, оның ішінде жалақының бәсекелестік деңгейін және қаржылық көтермелеудің өзге де түрлерін, сондай-ақ кәсіби әлеуетті іске асыру және жеке тұлғаны дамыту және өз қызметкерлерін әлеуметтік қолдау деңгейін арттыруға бағытталған кадр саясатының тұжырымдамасы негізінде құрылады.

«Қазақтелеком» АҚ Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының талаптарын және өзінің барлық қызметкерлері үшін лайықты еңбек жағдайларын іріктеу, дамыту, қамтамасыз ету қағидаттарын қатаң сақтайды. Компания жұмыспен қамту саласындағы HR функцияларын ұйымдастырудың тетіктері мен процедураларын жақсартуға тырысады. 2022 жылы «Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлерді іріктеу қағидалары» құжаты өзектендірілді, онда өзара іс-қимылдың негізгі бағыттары және Компанияның қызметкерлер алдындағы жауапкершілігі қарастырылған.

Қызметкерлерді оқыту және дамыту мәселелерін басқарумен HR-жүйе­нің құрылымдық бөлімшесі — ­Қызметкердің тәжірибесін басқару қызметі айналысады. Оның қызметін ұйымдастыру Компанияның келесі ішкі құжаттарына негізделген:

  • «Қазақтелеком» АҚ-ның Білімді басқару ережесі;
  • «Қазақтелеком» АҚ-ның Employee Experience стратегиясы;
  • «Қазақтелеком» АҚ-ның Кадр пулын қалыптастыру және дайындау қағидалары.

Компанияның жоғары нәтижелеріне қол жеткізу үшін оған бағынысты құрылымдық бөлімшелердің (сыйақы және ұйымдастырушылық тиімділік қызметі, қызметкерлердің тәжірибесін басқару қызметі) жауапкершілік салаларын жалпылауға бағытталған қызметкерлер жөніндегі директордың жауапкершілігі 2022 жылы орталықтандырылды. Бұдан басқа, Директордың қызметкерлер жөніндегі функционалдық міндеттері, оның ішінде қызмет ауқымының сандық көрсеткіштері толықтырылды және жаңартылды:

  • «Қазақтелеком» АҚ-ның еншілес компаниялармен еңбекақы төлеу қоры;
  • Қызметкерлер саны;
  • Компанияның еншілес компаниялармен еңбек өнімділігі;
  • Еңбек нарығындағы жұмыс берушінің тартымдылығы (жұмыс берушінің бренді);
  • Қызметкерлердің қатысуы және адалдығы;
  • Қызметкерлердің тұрақтамауы;
  • Үміткерлерді критерийлер бойынша бағалауға мүмкіндік беретін әдістемелерді қолдану;
  • Жұмыс істейтін кадр резерві.

Қызметкерлердің саны мен құрылымы

GRI 2-7
19 979 2,6%
адам 2022 жылғы қызметкерлердің тізімдегі саны

Қызметкерлердің тізімдік санының динамикасы, адам

GRI 2-7
22 400 20 517 19 979
2020 2021 2022

2022 жылғы 31 желтоқсандағы жас топтары бойынша бөлінген қызметкерлердің құрылымы, адам

GRI 405-1
30 жасқа дейін 30-50 жыс 50 жастан асқан
Категория Барлығы,адам адам Үлесі, % адам Үлесі, % адам Үлесі, %
Барлық қызметкерлердің саны 19 979 4 568 4 568 10 289 51,5 5 114 25,6
басшы лауазымдарда 1 147 51 4,5 739 64,4 357 31,1
мамандар 13 862 3 514 25,3 7 343 53,0 2 997 21,7
жұмыскерлер 4 970 1 003 20,0 2 207 44,5 1 760 35,5

2022 жылғы 31 желтоқсандағы гендерлік топтар бойынша бөлінген қызметкерлердің құрылымы, адам

GRI 405-1
Еркектер Әйелдер
Категория Барлығы, адам адам Үлесі, % адам Үлесі, %
Барлық қызметкерлердің саны 19 979 12 590 63 7 389 37
басшы лауазымдарда 1 147 816 71,1 331 28,9
мамандар 13 862 7 112 51,3 6 750 48,7
жұмыскерлер 4 970 4 662 93,8 308 6,2

2022 жылғы 31 желтоқсанда «Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлерінің тізімдегі саны 19 979 адамды құрады, қызметкерлердің көпшілігі тұрақты еңбек шарты және толық жұмыспен қамту шарттарында еңбек етті.

Жас санаты бойынша қызметкерлердің негізгі үлесі 31 жастан 50 жасқа дейінгі топта ұсынылған — 51,5%. 50 жастан асқан жұмысшылар саны қызметкерлердің жалпы санының 25,6%-ын құрайды. 30 жасқа дейінгі жастардың үлесі қызметкерлердің жалпы санының 22,9%-ын құрайды. Еркек жұмыскерлердің үлесі 63%-ды, әйелдер 37%-ды құрайды.

2022 жылғы 31 желтоқсандағы жас бойынша бөлінген басқарушы органдардың құрылымы, адам

GRI 405-1
30 жасқа дейін 30-50 жыс 50 жастан асқан
Категория Барлығы, адам адам Үлесі, % адам Үлесі, % адам Үлесі, %
Директорлар кеңесі 7 0 0 5 71,4 2 28,6
Басқарма 4 0 0 4 100 0 0

2022 жылғы 31 желтоқсандағы гендерлік топтар бойынша бөлінген басқарушы органдардың құрылымы, адам

GRI 405-1
Еркектер Әйелдер
Категория Барлығы, адам адам Үлесі, % адам Үлесі, %
Директорлар кеңесі 7 7 100 0 0
Басқарма 4 3 75 1 25
19 535
адам Компанияның мерзімсіз еңбек шарттары талаптарында жұмыс істейтін қызметкерлерінің саны
19 710
адам «Қазақтелеком» АҚ-ның жұмыспен толық қамтылған қызметкерлерінің саны

Өткен жылмен салыстырғанда 2022 жылы «Қазақтелеком» АҚ-ның Басқарма құрамына әйел қосылды және әйелдердің үлесі Басқарма мүшелерінің жалпы санының 25%-ын құрады.

Есеп беру кезеңінде Компанияның мерзімсіз еңбек шарттары талаптарында жұмыс істейтін қызметкерлерінің саны қызметкерлердің жалпы санынан 19 535 адамды құрады. «Қазақтелеком» АҚ қатысатын өңірлер бойынша тұрақты және уақытша жұмыскерлердің саны айтарлықтай өзгеруде.

2022 жылғы 31 желтоқсандағы тұрақты және уақытша жұмыскерлердің саны, адам

GRI 2-7
Гендерлік топтар бойынша
Категория Барлығы, адам Еркектер Әйелдер
Қызметкерлердің тізімдегі саны, оның ішінде: 19 979 12 590 7 389
– тұрақты 19 535 12 503 7 032
– уақытша 444 87 357

2022 жылғы 31 желтоқсандағы өңірлер бойынша жұмыскерлер саны, адам

GRI 2-7
GRI 2-7

2022 жылы «Қазақтелеком» АҚ-ның жұмыспен толық қамтылған қызметкерлерінің саны қызметкерлердің жалпы санынан 19 710 адамды құрады, бұл ретте еркек қызметкерлердің саны 12 358 адамды, әйел қызметкерлердің саны 7 352 адамды құрады. Компанияда есеп беру кезеңінде жұмыспен толық қамтылмаған 509 адам, оның ішінде 369 еркек және 136 әйел еңбек етті.

Кадрларды іріктеу

«Қазақтелеком» АҚ-да қызметкерлерді іріктеу рәсімі «Қазақтелеком» АҚ-ның Қызметкерлерді іріктеу ережесі» құжатына сәйкес жүзеге асырылады. Компаниядағы бос лауазымдар мен жұмысшы мамандарды жалдаумен Жалпы HR қызмет көрсету орталығы және Қызметкердің тәжірибесін басқару қызметі құрылымдық бөлімшелері айналысады. Компания өз қызметінде кадрларды іріктеудің келесі принциптерін қолданады:

  • бизнестің қажеттіліктерін ескере отырып, кадрларды іріктеуді жоспарлау;
  • лауазымға және Құзыреттілік моделіне қойылатын талаптарға негізделген нақты және ашық іріктеу критерийлері;
  • ашық конкурстық рәсімдер;
  • кандидаттың кәсібилігі, жеке қасиеттері және оның лауазымға қойылатын біліктілік талаптары мен құзыреттеріне сәйкестігі;
  • меритократия қағидаты негізінде қабылданатын шешімдердің негізділігі;
  • қызметкерлерді жалдау кезінде объективті шешім қабылдауға мүмкіндік беретін әр лауазымға сәйкес келетін үміткерлерді бағалау әдістерін қолдану;
  • кемсітушіліктің болмауы, барлық үміткерлерге кәсіби, ашық және құрметпен қарау;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігі;
  • қызметкерлерді тарту және іріктеу үшін ресурстарды пайдаланудың ұтымдылығы.
2 174
адама 2022 жылы Компанияға қабылданған жаңа қызметкерлердің саны
0,11 22,2%
2022 жылы жаңадан жалданған қызметкерлердің коэффициенті

Кадрларды іріктеу конкурстық негізде жүргізіледі. Бос лауазымға орналасу кезінде ішкі кандидаттар, оның ішінде кадр резервіне кіретін кандидаттар қатарынан басым құқыққа ие болады. Білікті мамандарды іздеуге және таңдауға үміткерлер:

  • Компания қызметкерлері, оның ішінде «Қазақтелеком» АҚ-ның кадр резервінде тұрған қызметкерлер;
  • «Қазақтелеком» АҚ-ның Компаниялар тобының қызметкерлері;
  • «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ тобының қызметкерлері;
  • бос лауазымға орналасуға конкурсқа қатысатын кандидаттар;
  • ЖОО түлектері, жоғары курс студенттері болуы мүмкін.

Қажет болған жағдайда сыртқы кандидаттарды іріктеу жүргізіледі. Компанияда әлеуетті жаңа қызметкерлерді іздеудің көздері мен құралдары ретінде:

  • Компания қалыптастырған түйіндеменің электрондық базасы;
  • түйіндеме дерекқорлары бар мамандандырылған сайттар (Qyzmet.kz., Kz.jooble.org және басқа);
  • әлеуметтік желілер (Facebook, LinkedIn және басқа);
  • іскерлік байланыстар, ұсыныстар;
  • Компания/»Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ-ның іске асыратын жас мамандарды дамыту/таланттарды басқару бағдарламалары түлектерінің электрондық деректер базасы;
  • Samruk Qyzmet бірыңғай онлайн рекрутинг платформасында құрылған кандидаттардың электрондық деректер базасы (https://qsamruk.kz/).

Компанияға 2022 жылы 2 174 жаңа жұмысшы қабылданды. Олардың ішінде Компанияның кадрлық резервінен іріктелген кандидаттар 105 адамды құрады. Жаңадан қабылданған қызметкерлердің көпшілігі кемінде 30 жастағы адамдар.

2022 жылы жаңадан жалданған қызметкерлердің коэффициенті 0,11-ді құрады. 2021 жылмен салыстырғанда жаңадан жалданған жұмыскерлердің үлесі 22,2%-ға өсті.

Жаңадан жалданған қызметкерлер саны, адам

GRI 401-1
Атауы 2020 2021 2022 Өзгеру, %
Компания бойынша барлығы: 2 952 1 978 2 174 9,9

Гендерлік топтар бойынша:

- Әйелдер: 882 722 714 1,1
- Еркектер 2 070 1 256 1 460 16,2

Жас топтары бойынша:

- 30 жастан кіші 1 866 1 222 1 305 6,8
- 30-50 жыс 897 666 748 12,3
- 50 жастан асқан 189 90 121 34,4

Жаңадан жалданған қызметкер­лердің коэффициенті, %

GRI 401-1
Көрсеткіш 2020 2021 2022 Өзгеру, %
Жалданған қызметкерлердің коэффициенті, Компания бойынша барлығы: 0,13 0,09 0,11 22,2

Гендерлік топтар бойынша:

- Әйелдер: 0,11 0,09 0,10 11,1
- Еркектер 0,15 0,09 0,12 33,3

Жас топтары бойынша:

- 30 жастан кіші 0,34 0,23 0,28 21,7
- 30-50 жыс 0,08 0,06 0,08 33,3
- 50 жастан асқан 0,03 0,02 0,03 50

Өңірлер бойынша жаңадан жалданған қызметкерлер, адам

GRI 401-1
Өңір Адам
Астана қаласы 238
Павлодар облысы 110
Алматы облысы 163
Қызылорда облысы 27
Ақтөбе облысы 76
Атырау облысы 78
Маңғыстау облысы 57
Солтүстік Қазақстан облысы 101
Қостанай облысы 109
Жамбыл облысы 64
Түркістан облысы 28
Шымкент қ. 104
Абай облысы 0
Алматы қ. 577
Жетісу облысы 0
Ақмола облысы 105
Қарағанды облысы 160
Ұлытау облысы 0
Батыс Қазақстан облысы 65
Шығыс Қазақстан облысы 112

Жас мамандарды тарту

«Қазақтелеком» АҚ-да жұмыскерлерді бейімдеу мен дамытуға көмектесетін корпоративтік ақпаратқа, корпоративтік қосымшаларға және басқа да ақпарат көздеріне қол жеткізудің бірыңғай интеграцияланған алаңын ұсынатын Білім орталығы жұмыс істейді.

Сонымен қатар, Компания 2022 жылы бітіруші курс студенттеріне арналған Компанияға жұмысқа тарту және кейіннен жұмысқа орналастыру мақсатында тағылымдама бағдарламаларын іске асыруды жалғастырды. Студенттерді тарту бойынша регламенттеуші құжаттардың бірі «PROTelecom бағдарламасы бойынша тағылымдамадан өтуге студенттерді ұйымдастыру және тарту жөніндегі ережелер» болып табылады. 2022 жылы Компания PROTelecom бағдарламасын жалғастырды, оның аясында тағылымдамаға 600-ден астам студент қабылданды. Бағдарлама нәтижелері бойынша «Қазақтелеком» АҚ-да 201 жаңа қызметкер қабылданды. Біз әрқашан жаңа әріптестеріміздің келуіне қуаныштымыз және жас мамандар Компанияның дамуы мен табысына зор үлес қосатынына сенімдіміз.

Бұдан басқа, есеп беру кезеңінде «Қазақтелеком» АҚ-да 3-4 курс және магистратура студенттерін, сондай-ақ «Деректерді талдау» мамандығы бойынша ЖОО-ның жақында бітірген түлектерін теориялық және практикалық даярлауға бағытталған Telecom Data Factory тағылымдама бағдарламасы іске асырылды. Осы бағдарлама аясында студенттер деректерді талдау үшін Python курстарын, Structured Query Language, Business Intelligence құралдарын меңгерді. Бағдарлама нәтижелері бойынша үздік нәтиже көрсеткен студенттер марапатталып, Компанияға жұмысқа орналасуға ұсынылды.

Конкурстар және тағылымдама бағдарламасының басталуы туралы барлық ақпарат корпоративтік сайтта орналастырылады. «Қазақтелеком» АҚ-да тағылымдамадан өту бағдарламаларынан басқа, 2022 жылы Қазақстан-Британ техникалық университетімен, Назарбаев Университетімен және КИМЭП университетімен ынтымақтастық туралы меморандумдар қолданыста болды. Есеп беру жылы De Montfort University Kazakhstan университетімен ынтымақтастық туралы жаңа меморандумға қол қойылды.

Кадр резерві

«Қазақтелеком» АҚ өз қызметкерлерімен мақтанады. Компания қызметкерлердің белсенді кәсіби дамуын қамтамасыз ету үшін айтарлықтай күш салуда.

106
бос орын 2022 жылы кадр резерві қатарындағы қызметкерлер жапқан бос жұмыс орындарының саны

Компания 2022 жылы «Таланттарды басқару» жобасын жүзеге асыруды жалғастырды, оның мақсаты кадр резервін қалыптастыру және дайындау болып табылады.

Осы жоба арқылы Компания кәсіби дағдыларды дамыту деңгейі жоғары талантты қызметкерлерді анықтауды және сақтауды қамтамасыз етеді. Жоба аясында «Көшбасшылық мектебі» жұмыс істеп, онда резервтегі қызметшілер басқарушылық және көшбасшылық құзыреттерді дамыту бойынша кезең-кезеңмен оқытудан өтеді. Көшбасшылық мектебі шеңберінде басқарушылық шеберлік негіздерін оқытудың кешенді бағдарламасы әзірленді, оның ішінде әмбебап басқарушылық құзыреттер мен резервтегі қызметшілердің көшбасшылық қасиеттерін дамытуға арналған оқыту іс-шаралары кешені бар.

Кадр резервін қалыптастыру процесін регламенттейтін негізгі құжаттардың бірі «Қазақтелеком» АҚ-ның Кадр пулын қалыптастыру және дайындау қағидалары болып табылады.

Есепті кезеңде кадр резерві қатарындағы қызметкерлер жапқан бос жұмыс орындарының саны 106 адамды құрады.

Кадр резервін қалыптастыру принциптері:

Объективті

Кадр пулының құрамына кандидаттар бағалаудың объективті критерийлері негізінде айқындалады;

Ашық

Кадр пулын іріктеу және қалыптастыру рәсімдері ашық және жария түрде жүзеге асырылады;

Еркіндік

Кандидатты кадр пулына қосу қызметкердің қалауы бойынша жүзеге асырылуы тиіс;

Тең мүмкіндіктер

Белгіленген талаптарға сай келетін кез келген қызметкер кадр пулына енгізуге үміткерлерді іріктеуге қатыса алады;

Меритократия

Ең қабілетті және талантты қызметкерлердің негізгі басшылық лауазымдарға орналасу процесі.

2022 жылғы 31 желтоқсандағы негізгі позицияларға резервтегі қызметшілерді тағайындау саны, адам

530 резервтегі қызметкерлер саны, барлығы 106
Резервтегі қызметкерлер толтырған бос жұмыс орындарының саны

Кадрлардың тұрақтамауы

GRI 401-1

«Қазақтелеком» АҚ кадрларды олардың тұрақтамауын төмендетуге және Компания қызметкерлерінің дамуын ынталандыруға бағытталған ынталандыру мен ұстап қалу практикасы мен іріктеу рәсімдерін дамытады. 2022 жылы кадрлардың тұрақтамау деңгейі айтарлықтай төмендеді.

Жыл ішінде еңбек қатынастары тоқтатылған қызметкерлердің жалпы саны 2 654 адамды құрады. 2021 жылмен салыстырғанда еңбек қатынастары тоқтатылған қызметкерлердің үлесі 29,8%-ға азайды.

Санаттар бойынша еңбек қатынастары тоқтатылған қызметкерлердің жалпы саны, адам

GRI 401-1
Атауы 2020 2021 2022 Өзгеру, %
«Қазақтелеком» АҚ 2 686 3 785 2 654 -29,8

Гендерлік топтар бойынша:

- Әйелдер: 791 1 272 920 -27,6
- Еркектер 1 895 2 513 1 734 -31,0

Жас топтары бойынша:

- 30 жастан кіші 1 179 1 532 1 003 -34,5
- 30-50 жыс 967 1 275 1 200 -5,9
- 50 жастан асқан 540 978 451 -53,9

Қызметкерлердің тұрақтамауы, %

GRI 401-1
Көрсеткіш 2020 2021 2022 Өзгеру, %
Кадрлардың тұрақтамау коэффициенті13 0,12 0,17 0,13 -23,3

Гендерлік топтар бойынша:

- Әйелдер: 0,10 0,16 0,12 -22,0
- Еркектер 0,13 0,18 0,13 -23,9

Жас топтары бойынша:

- 30 жастан кіші 0,20 0,27 0,23 -13,9
- 30-50 жыс 0,09 0,12 0,11 -6,3
- 50 жастан асқан 0,10 0,17 0,08 -52,2

13 Кадрлардың тұрақтамау көрсеткіші тараптардың келісімі бойынша және/немесе теріс себептер бойынша еңбек қатынастары тоқтатылған қызметкерлер санының Компания қызметкерлерінің бір жылдағы орташа тізімдегі санына қатынасы ретінде айқындалады.

Өңірлер бойынша еңбек қатынастары тоқтатылған қызметкерлердің жалпы саны, адам

GRI 401-1
Өңір Адам
Астана қаласы 223
Павлодар облысы 149
Алматы облысы 177
Қызылорда облысы 37
Ақтөбе облысы 130
Атырау облысы 101
Маңғыстау облысы 66
Солтүстік Қазақстан облысы 115
Қостанай облысы 130
Жамбыл облысы 52
Түркістан облысы 28
Шымкент қ. 106
Абай облысы 15
Алматы қ. 798
Жетісу облысы 0
Ақмола облысы 107
Қарағанды облысы 169
Ұлытау облысы 14
Батыс Қазақстан облысы 75
Шығыс Қазақстан облысы 162

2022 жылы кадрлардың тұрақтамау коэффициенті 0,13-ті құрады. 2021 жылмен салыстырғанда ол 23,3%-ға төмендеді. Бұл көрсеткіш есеп беру кезеңінде «Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлерін іріктеу, ынталандыру және ұстап қалу саласындағы тәжірибелерді дамытып, жетілдіретінін айғақтайды.

GRI 401-2

«Қазақтелеком» АҚ қызметкерлеріне әлеуметтік қолдау шаралары шеңберінде 2022 жылы әлеуметтік жеңілдіктердің мынадай түрлері ұсынылды14:

  • өмірді сақтандыру;
  • медициналық көмек;
  • бала күтімі бойынша демалыс;
  • зейнетақы бағдарламалары.

14 Жеңілдіктердің барлық түрлері бір жылдағы жұмыспен қамту түріне қарамастан, қызметкерлермен жасалған мерзімсіз және уақытша еңбек шарттары шеңберінде берілді.

GRI 402-1

Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес қызметкерлер санының немесе штатының қысқаруына байланысты еңбек шарттары бұзылған кезде қызметкерлерді хабардар етудің ең қысқа мерзімі 4 аптаны (30 күнтізбелік күн) құрайды. «Қазақтелеком» АҚ бекіткен Ұжымдық келісімшартқа сәйкес бұл мерзім заңнаманың ең төменгі талаптарымен салыстырғанда ұлғайтылды және 45 күнтізбелік күнді құрайды.

Бала күтімі бойынша демалыс бойынша қызметкерлерді бөлу, адам

GRI 401-3
Көрсеткіш 2020 2021 2022
Бала күтімі бойынша демалысқа шығуға құқығы бар қызметкерлердің жалпы саны: 822 900 892
- Әйелдер 803 878 861
- Еркектер 19 22 31
Бала күтімі бойынша демалысқа шыққан қызметкерлердің жалпы саны, оның ішінде 822 900 892
- Әйелдер 803 878 861
- Еркектер 19 22 31
Бала күтімі бойынша демалыс аяқталғаннан кейін есеп беру кезеңінде жұмысқа оралған қызметкерлердің жалпы саны, оның ішінде: 531 482 399
- Әйелдер 510 473 389
- Еркектер 21 9 10
Бала күтімі бойынша демалыстан жұмысқа қайта оралуы керек жұмысшылардың жалпы саны, оның ішінде: 531 482 399
- Әйелдер 510 473 389
- Еркектер 21 9 10
Алдыңғы есеп беру жылында бала күтімі бойынша демалыстан шыққан және жұмысқа шыққаннан кейін 12 айдан кейін Компанияда жұмысын жалғастырған қызметкерлердің жалпы саны, оның ішінде: 433 492 403
- Әйелдер 430 474 397
- Еркектер 3 18 6

Есеп беру кезеңінің соңында бала күтімі бойынша демалысқа шыққан қызметкерлер саны — 892 адам, бұл ретте әйелдердің үлесі 96,5%-ды құрады.

Есеп беру кезеңінде қызметкерлерді ұстап қалу және демалыс аяқталғаннан кейін жұмысқа қайтару көрсеткіштері 100%-ды құрады.

Қызметкерлердің жұмысқа оралу көрсеткіші — 2022 жылы бала күтімі бойынша демалыстан кейін оралуы керек жұмысшылар — 100%.

Қызметкерлерді ұстап қалу көрсеткіші — өткен есеп беру кезеңінде бала күтімі бойынша демалыстан кейін оралған және 2022 жылы жұмысын жалғастырған қызметкерлер — 100%.

Қызметкерлерді оқыту және дамыту

«Қазақтелеком» АҚ-да қызметкерлердің үздіксіз өсуі мен дамуы Компанияның табысы үшін қажетті талап екенін түсінеміз.

>23 521
қызметкер 2022 жылы оқудан өтті

«Қазақтелеком» АҚ-да қызметкерлерді оқыту және дамыту саласындағы жұмысты регламенттейтін негізгі құжат болып табылатын «Қазақтелеком» АҚ-ның Білімді басқару қағидалары әзірленді. 2022 жылы Leadership academy, EX academy, HSE&ESG academy, Сервис және сату академиясы, Техникалық академия, IT-академиясы, Qazaq&English academy, Қаржы академиясы, Jas academy бағыттары бойынша 23 521-ден астам қызметкер оқудан өтті.

2022 жылғы 31 желтоқсандағы қызметкерлерді оқыту сағаттарының саны, адам

GRI 404-1
Гендерлік топтар бойынша Қызметкерлердің санаттары бойынша
Көрсеткіш Әйелдер Еркектер Басшылар мамандар жұмыскерлер
Қызметкерлердің саны, адам 7 389 12 590 1 147 13 862 4 970
Бір қызметкерге жылына оқу сағаттарының орташа саны, сағат15 84,2 75,4 185,3 66,9 30,9

15 Санаттағы бір қызметкерге шаққандағы оқу сағаттарының орташа саны = қызметкерлердің әрбір санаты үшін берілген оқу сағаттарының жалпы саны / санаттағы қызметкерлердің жалпы саны.

Сонымен қатар, Employee Experience стратегиясына сәйкес Компанияның бір қызметкеріне оқу сағаттарының саны бекітілді. 2022 жылы бұл мақсатты көрсеткіш бір қызметкерге 61 сағат деңгейінде белгіленді. Бір қызметкерге шаққандағы орташа оқу сағаттарының 2022 жылғы нақты көрсеткіші: еркектер — 75,35 сағат, әйелдер — 84,15 сағат.

Корпоративтік университет

2022 жылғы 12 шілдеде «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ басқарушы директорының, «Қазақтелеком» АҚ жоғары басшылығының және барлық деңгейдегі Компанияның 300-ден астам қызметкерінің қатысуымен Астана қаласында «Қазақтелеком» АҚ-ның Корпоративтік университетінің ашылуы өтті.

Корпоративтік университеттің жұмысы «Қазақтелеком» АҚ-ның AITU оқу бағдарламаларын (оның ішінде AITU базасындағы IT-колледжді) жетілдіруге тікелей қатысуы, ЖОО-ның студенттерінің «Қазақтелеком» АҚ-да өндірістік практикадан және тағылымдамадан өтуі үшін жағдайларды қамтамасыз ету, талантты бітірушілер ішінен IT-мамандарды таңдау мақсатында Astana IT University оқу орнымен ынтымақтастыққа негізделген.

Корпоративтік университеттің негізгі білім беру бағдарламалары:

GRI 404-2
1

Көшбасшылық және басқару академиясы — басшыларды оқыту және дамыту (self & people management);

2

HSE академиясы — қауіпсіз еңбек мәдениетін енгізу және дамыту. Курстар әзірленді (электронды және күндізгі):

  • Injury Prevention & Response (Жарақаттанудың алдын алу және алғашқы көмек);
  • Safe Work Environment;
  • HSE-дегі фасилитатор;
  • Қол жарақаттары;
  • ҚжЕҚ карталарын толтыру ережелері;
  • Injury Prevention & Response курсы бойынша жаттықтырушыларды аттестаттау (жарақаттанудың алдын алу және алғашқы көмек);
  • Қауіпсіз жүргізу.
3

бағдарламалар бойынша кадр резервін және басшыларды оқыту:

Start MBA

112 адам

Digital MBA

40 адам

Fresh MBA

88 адам

Advanced MBA

37 адам
4

HR/EX академиясы — қызметкерлерді басқару процестерін жақсарту үшін ЕХ-қызмет, HR-BP мектебі қызметкерлеріне арналған ішкі сертификаттау, кешенді біліктілікті арттыру бағдарламаларын ұйымдастыру;

5

ЕХ-сарапшылардың барлық санаттарын дамыту тұжырымдамасын әзірлеу: EX Operations, EX Generalist, EX Analyst, EX Business Partner, EX Director. Сонымен қатар, осы тұжырымдама аясында 30 адам қатысқан ЕХ-дженералистерді оқыту өтті;

6

Сату және қызмет көрсету академиясы — сату және қызмет көрсету дағдылары, жаңа өнімдер:

41 қатысушы

Service First клиентке бағдарлау мектебі

20 қатысушыов

мем­лекет­тік тілде жат­тықтыру­шыларды іріктеу

31 қатысушы

«Қызметкерлерді дамытудағы күш-жігерді біріктіру» менторлар форумы

7

IT-академиясы — цифрлық трансформацияны қолдау бойынша оқыту:

  • Цифрлық марафон шеңберінде ақпараттық қауіпсіздіктің 12 жаңа электрондық курсы әзірленді;
  • Astana IT University серіктес кәсіби АТ-курстар.
8

Техникалық Академия — GPON, CISCO, деректерді беру, әмбебап монтер, техникалық менторларды қолдау:

  • Офистен тыс техникалық мамандар үшін мобильді білім базасының функционалы әзірленді;
  • Техникалық мамандарды оқыту сараптамасы орталығы.
9

Қаржы Академиясы — қызметкерлерді қаржылық сауатты болуға оқыту:

168 адам

оқыды

56 адам

оның ішінде START MBA шеңберінде

10

Jas Академиясы (жастар бағдарламалары, оқушылар, студенттер) — оқушылар мен студенттерді компанияға тарту бойынша бағдарламалар, цифрлық таланттар үшін күрес:

450 қатысушы

IT Summer Camp

100 қатысушы

HSE тренинги (пилоттық өткізу

20 қатысушы

Зияткерлік төзімділік (пилоттық өткізу)

14 қатысушы

Университетке түсу бойынша вебинар (пилоттық өткізу)

11

Qazaq&English академиясы — қызметкерлерді тілге үйрету:

  • «Қазақша сөйлеу клубы — «Казақша тілдесейік!» жобасы.
  • Қазақ тілін оқыту:
1 165 адам

Қызметкерлерді бағалау

«Қазақтелеком» АҚ-дағы өнімділікті басқару жүйесі қызметкердің алдына қызметтің негізгі көрсеткіштері (ҚНК) түрінде тиісті кезеңге нақты, өлшенетін мақсаттар мен міндеттер қоюдан тұрады, олардың орындалуына алынатын сыйақы тәуелді болады. Сондай-ақ, жеке даму жоспарының (ЖДЖ) жүйесі енгізілді, соның арқасында әрбір қызметкер өзінің білімі мен дағдыларын дамытуға, жеке тиімділігі мен нәтижелілігін арттыруға назар аударуға мүмкіндік алады.

Қызметтің тиімділігін бағалау Компанияның стратегиялық мақсаттарына жету үшін жұмыс нәтижелеріне, жұмысшылардың дағдыларына, білімдері мен құзыреттеріне қойылатын талаптарды анықтауға мүмкіндік береді. Есеп беру кезеңінде нәтижелілікті тұрақты бағалаумен 530 қызметкер қамтылды, бұл 2021 жылға қарағанда 21,7%-ға аз.

Қызметкерлерді бағалау принциптері

Компанияның мүддесіне сай келетін міндеттерді орындаумен сыйақының өзара байланысы

Сыйақы мөлшерін айқындау қағидаттарының қарапайымдылығы мен ашықтығы

Сыйақы мөлшерінің Компания қызметінің нәтижелеріне және қызметкерлердің нәтижелілігіне тәуелділігі

Мансаптың нәтижелілігі мен дамуын тұрақты бағалаумен қамтылған қызметкерлердің үлесі, адам

GRI 404-3
Атауы 2020 2021 2022 Өзгеру, %
«Қазақтелеком» АҚ 231 681 530 -22,2

Гендерлік топтар бойынша:

- Әйелдер: 95 204 173 -15,2
- Еркектер 136 467 357 -23,6

Қызметкерлер санаттары бойынша:

- Басшылар 98 330 234 -29,1
- мамандар 133 351 296 -15,7
- жұмыскерлер 0 0 0 0

ПӘК жүйесін басқару Стратегияда, Бизнес-жоспарда және басқа да басқару құжаттарында айқындалған Компанияның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған және ұзақ мерзімді, орта мерзімді және операциялық жоспарлауды қамтиды.

Қызметкерлердің қызметтің негізгі бағыттары бойынша нәтижелерге қол жеткізу және олардың стратегиялық мақсаттарды, міндеттер мен бастамаларды орындауын бақылау үшін жауапкершілігі айқындалады. Бұл ретте Компания қаржылық және қаржылық емес тиімділік балансының сақталуын қадағалайды. Факторлық талдау жүргізуді және ұсынымдар әзірлеуді қоса алғанда, тұрақты түрде (тоқсан сайын/жылдық) жоспарланған ПӘК-ке қол жеткізуді мониторингілеу және бағалау міндеттілігі сақталады.

Қызметтің нәтижелілігін жоспарлау және бағалау циклі ағымдағы күнтізбелік жыл ішінде жұмыскерлер қызметінің нәтижелілігін үздіксіз басқаруға бағытталған. Есеп беру кезеңіндегі жұмыс қорытындылары бойынша сыйақыларды төлеудің негізгі шарты сыйақыларды төлеу үшін жоспарланған соманы ескере отырып есептелген шоғырландырылған жиынтық пайданың болуы болып табылады.

2022 жылы Компания қызмет тиімділігін бағалауға келесі өзгерістер енгізді:

  • «Қазақтелеком» АҚ филиалдарының қызметкерлеріне ағымдағы және тоқсандық сыйлықақы беру туралы ереже әзірленді;
  • Ағымдағы және тоқсандық сыйақы беру қағидаларына сәйкес филиал қызметкерлері үшін тоқсандық сыйақы беру жүйесі — тоқсандық ПӘК енгізілді;
  • Еңбекке қатысу коэффициентін (ЕҚК) қою және есептеу процесі автоматтандырылды;
  • ЕҚК-ны есептеудің жаңа схемасы бекітіліп, «Қазақтелеком» АҚ қызметкерлерінің ЕҚК-ға әсер ететін көтеруші факторлар (өндірістік тапсырманы мерзімінен бұрын және сапалы орындау, шұғыл тапсырма, жауапкершілік көрсету, болмаған қызметкер үшін қосымша жұмыстарды орындау, өндірістік тапсырмаларды орындау кезінде басқа қызметкерлерге көмек көрсету, тәлімгерлік және т. б.), сондай-ақ төмендетуші факторлар (еңбек тәртібін бұзу, тапсырмаларды орындау мерзімдерін бұзу, жұмыс сапасының төмендігі, абоненттер/клиенттер тарапынан негізделген шағымдардың болуы, ЕҚ мен өрт қауіпсіздігі ережелерін бұзу және т.б.) енгізілді.

Әлеуметтік тұрақтылық

GRI 2-26

2022 жылы елдегі ішкі саяси жағдайды ескере отырып, Компанияда және еншілес ұйымдарда әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз ету бойынша жұмыс жалғасты.

«Қазақтелеком» АҚ дивизиондары мен филиалдарының HR-функциясының басшылары қызметкерлердің негізгі мәселелерін анықтау мақсатында әлеуметтік-еңбек қатынастары, еңбекақы төлеу қоры, әлеуметтік қолдау мәселелері бойынша қызметкерлермен тұрақты түрде (тоқсан сайын) кездесулер өткізеді, сондай-ақ кәсіподақтар мен Омбудсменнің қатысуымен анықталған проблемалар бойынша жақсарту жұмыстарын жүргізеді.

Сонымен қатар, Компанияда барлық қызметкерлердің онлайн-конференция форматында өздерін қызықтыратын барлық мәселелер бойынша топ-менеджментпен кері байланыс тетігі жолға қойылған. Механизм келесі процедураларды қамтиды:

  • сұрақтар пулын алғашқы жинау;
  • «Қазақтелеком» АҚ-ның Коммуникациялар департаментімен сұрақтар пулын модерациялау;
  • Басқарма төрағасымен тікелей эфир.

Әлеуметтік-еңбек жанжалдары туындаған кезде Компания өтініштерді/шағымдарды мұқият қарау үшін арнайы комиссиялар құрады, басшылық жергілікті кәсіподақтар мен Омбудсменді тарта отырып, орындарға шығады. Комиссия жұмысының және басшылықтың еңбек ұжымдарымен кездесулерінің нәтижелері бойынша проблемалық мәселелерді шешу үшін іс-шаралар әзірленеді.

«Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ-ның Компаниялар тобында өндірістік ұжымдардағы әлеуметтік ахуалға жыл сайын мониторинг жүргізіледі. Жасырын әлеуметтік шиеленісті уақтылы анықтау және осы процесті басқару мақсатында «Қазақтелеком» АҚ, «Ілеуметтік өзара іс-қимыл және коммуникациялар орталығы» ЖМ-да Samruk Research Services (SRS) әлеуметтік зерттеу жүргізілуде. Сауалнама нәтижелері бойынша әлеуметтанушылардың ұсынымдарына сәйкес жыл сайын дабыл аймақтарында жұмыс істеу жөніндегі іс-шаралар жоспары бекітіледі.

2022 жылы Әлеуметтік өзара іс-қимыл және коммуникациялар орталығы SRS индексіне зерттеу жүргізді, оның нәтижелері бойынша жиынтық мәні 67%-ды, «Қазақтелеком» АҚ-ның ПӘК-нің шекті мәні 68%-ды құрады.

SRS жиынтық мәні үш индекстің нәтижелері бойынша біріктірілген:

  • Қатысу индексі — жоғары деңгей;
  • Әлеуметтік әл-ауқат индексі;
  • Әлеуметтік тыныштық индексі — тұрақты деңгей.

Қатысу индексі компаниядағы еңбек жағдайлары мен қауіпсіздігіне, қарым-қатынастар мен коммуникацияларға қанағаттану деңгейін, сондай-ақ қызметкерлердің адалдық деңгейін өлшейді.

Әлеуметтік тыныштық индексі басшылық пен бағыныштылар арасындағы шиеленіс деңгейін, сондай-ақ наразылық әлеуетінің деңгейін (митингілер мен ереуілдердің ықтималдығы) көрсетеді.

2022 жылғы SRS нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша Компания оң әлеуметтік ортаны, жайлы және қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету, сондай-ақ ұжымдарда салауатты және сындарлы қарым-қатынастарды сақтау бойынша жұмыс жүргізгенін атап өткен жөн. SRS нәтижелері бойынша қызметкерлердің жағдай деңгейіне қанағаттануын жақсарту мақсатында «Қазақтелеком» АҚ-да 2023 жылға арналған дабыл аймақтарында жұмыс істеу жөніндегі іс-шаралар жоспары бекітілді.

Әлеуметтік саясат

96%
Ұжымдық келісімшартпен қамтылған Компания қызметкерлерінің пайызы

«Қазақтелеком» АҚ-ның әлеуметтік саясаты білікті бәсекеге қабілетті қызметкерлерді тартуға және ұстап қалуға, сондай-ақ қызметкерлердің жекелеген санаттарын әлеуметтік қолдауға бағытталған әкімшілік-басқару міндеттерінің тұтас кешенін шешуге ықпал ететін әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеуді және енгізуді көздейді.

Компанияда әлеуметтік саясаттың мынадай бағыттары іске асырылады:

  • кіріс саясаты;
  • кәсіподақтармен ынтымақтастыққа қатысты саясат;
  • әлеуметтік қолдау саясаты.

Компания қызметкерлері мен зейнеткерлерінің әлеуметтік қорғалуы оның әлеуметтік саясатының ажырамас бөлігі болып табылады.

GRI 2-30

Ұжымдық келісімшартпен қамтылған Компания қызметкерлерінің пайызы 96%-ды құрайды. «Қазақтелеком» АҚ Ұжымдық келісімшартқа сәйкес қызметкердің жұмыспен қамтылу сипатына қарамастан (тұрақты немесе уақытша) әлеуметтік қолдаудың мынадай түрлерін көрсетеді:

  • некені тіркеу кезінде материалдық көмек;
  • бала тууға, жаңа туған баланы асырап алуға байланысты материалдық көмек;
  • жыл сайынғы еңбек демалысын беру кезінде сауықтыру үшін материалдық көмек;
  • еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша әлеуметтік жәрдемақы төлеу;
  • бір жарым жасқа толғанға дейін бала күтімі бойынша қосымша демалыс төлеу;
  • егер қызметкерге 1 немесе 2 топтағы мүгедектік белгіленген жағдайда біржолғы жәрдемақы;
  • жақын туысының қайтыс болуына байланысты жерлеуді ұйымдастыруға материалдық көмек;
  • ерікті медициналық сақтандыру шеңберінде қызметкерлерге медициналық көмек көрсету;
  • зейнеткерлікке шыққан қызметкерге біржолғы жәрдемақы төлеу.

Ұжымдық келісімшартпен қамтылмаған қызметкерлерге әлеуметтік қолдау көрсету Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қызметкерлерді әлеуметтік қолдау

2022 жылы «Қазақтелеком» АҚ қызметкерлерді әлеуметтік қолдауды жақсарту бойынша жұмыс жүргізді.

Оның шеңберінде есеп беру кезеңінде «Қазақтелеком» АҚ-ның «Демеу» әлеуметтік қолдау бағдарламасы өзектендірілді. Әлеуметтік топтаманың өзгеруінің негізгі алғышарттары халықтың әлеуметтік осал топтарынан (аз қамтылған, көп балалы отбасылар және мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған отбасылар) жұмыскерлердің өтініштері болды. Өтініштердің нәтижелері бойынша әлеуметтік қолдаудың мынадай түрлері толықтырылды және өзгертілді:

  • балалардың сауықтыру лагерьлеріне жолдама алуға байланысты шығындарды өтеу;
  • балалардың сауықтыру санаторийлеріне (мүгедек балалар үшін) жолдама сатып алуға байланысты шығындарды өтеу;
  • балаларға арналған дәрілік заттарды сатып алуға материалдық көмек;
  • мектеп оқушыларының тамақтануына материалдық көмек;
  • оқу жылының басына материалдық көмек;
  • медициналық оңалту/баланы оңалтудың жеке бағдарламасы (мүгедек балалар үшін) қаражатты өтеу;
  • арнаулы білім беру бағдарламалары үшін қаражатты өтеу (мүгедек балалар үшін);
  • арнаулы түзету ұйымдарына барғаны үшін қаражатты өтеу (мүгедек балалар үшін);
  • мектеп бітірген күні кәмелетке толмаған және оқуын өте жақсы бітірген мектеп түлектеріне материалдық көмек.

Бұдан басқа, А8-В4 грейдтарындағы филиалдардың қызметкерлеріне бірінші орта/жоғары білім алатын және алдыңғы оқу курсы үшін балаларының орта арнаулы оқу орнында/жоғары оқу орнында оқудың бітіру курсына (тұруға және тамақтануға арналған шығындарды есептемегенде) ақы төлеу бойынша шығындарды өтеу түрінде әлеуметтік қолдау белгіленеді:

  • дәстүрлі жүйе бойынша үлгерімнің орташа балы «жақсыдан» (70-100 балл диапазоны) төмен емес;
  • немесе GPA балл — 2,33-тен төмен емес.

Сондай-ақ, «Қазақтелеком» АҚ салалық кәсіподақтармен үшжақты тәртіпте жасалған «Қазақтелеком» АҚ Ұжымдық келісімшарты шеңберінде өз қызметкерлеріне әлеуметтік қолдау көрсетеді, оның ішінде:

  • еңбек демалысына материалдық көмек;li>
  • еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша әлеуметтік жәрдемақы;
  • ерте зейнеткерлікке шыққан кездегі біржолғы жәрдемақы;
  • баланың тууына байланысты төлемдер;
  • әр түрлі өмірлік жағдайларда көмек көрсету үшін төлемдер.
GRI 404-2

Бұдан басқа, «Қазақтелеком» АҚ Ұжымдық келісімшарты зейнетке шығу немесе компания қызметкерлерін қысқарту нәтижесінде жұмысқа орналасу және мансапты аяқтауды басқару мүмкіндіктерін сақтауға жәрдемдесуге арналған өтпелі кезеңдегі қолдау бағдарламаларын регламенттейді. Оның аясында Компания келесі қолдау түрлерін ұсынады:

  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Компания қысқартылатын жұмыскерлерді тиісті біліктілігі, мамандығы немесе кәсібі бойынша ұқсас лауазым бойынша бар бос орындарға ауыстыруды қамтамасыз етеді;
  • еңбек шарты бұзылған кезде Компанияда кемінде 20 жыл үздіксіз жұмыс өтілі бар, қызметкерлер санының/штатының қысқаруына байланысты еңбек шарты бұзылған қызметкерлер, егер олар «Қазақтелеком» АҚ-мен еңбек шарты бұзылғаннан кейін басқа ұйымдарда жұмыс істемеген жағдайда, зейнеткерлік жасқа толған кезде Компанияның зейнеткерлері ретінде есепке алынуға жатады;
  • сандарды оңтайландыруды жүргізу кезінде Компания органдарының шешімі бойынша және/немесе Компанияның орталық аппаратының өкімдік құжаттары негізінде, Компанияда ақшалай қаражат болған кезде, қызметкердің қалауы бойынша (өтініш), егер қызметкердің Компаниядағы үздіксіз өтілі кемінде 10 жыл болса, заңнамада белгіленген актіментиісті жылы жасы бойынша зейнетке шығу құқығына дейін кемінде бес жыл мерзімінен бұрын зейнеткерлікке шығу мүмкіндігін біржолғы жәрдемақы төлей отырып, қамтамасыз етуге міндеттенеді. Жәрдемақы мөлшері қызметкердің жасына байланысты зейнетке шығу құқығы басталғанға дейін қалған айлар санына көбейтілген, бірақ 36 айдан аспайтын айдағы орташа жалақысының 50% есебіне сүйене отырып айқындалады;
  • қысқартуға жататын қызметкерлерге хабарлама берілген сәттен бастап ағымдағы жалақысын сақтай отырып, аптасына 4 сағат жаңа жұмыс іздеу үшін жұмыс орнынан кету құқығын беру;
  • Компаниядан зейнеткерлікке шыққан кезде алғаш рет екі айға орташа жалақы мөлшерінде біржолғы жәрдемақы және зейнеткерлікке шыққанға дейін «Қазақтелеком» АҚ-да үздіксіз жұмыс істеген әрбір 10 жыл үшін айына орташа жалақы бойынша қосымша ақы төлеуге міндеттенеді.

Есеп беру кезеңінде 2022 жылға арналған іс-шаралар жоспары бойынша «Қазақтелеком» АҚ қызметкерлерін әлеуметтік қолдау саласында 100% жоспарланған іс-шараларды іске асырды:

  • Белгіленген критерийлерге сәйкес жылжымайтын мүлікті кеңейтуді қажет ететін қызметкерлер үшін жеңілдетілген пайызсыз қарыз беру (бір адамға шаққандағы тұрғын үй алаңының ең төменгі мәні — 18 шаршы метр);
  • Белгіленген критерийлерге сәйкес меншікті мүлкі жоқ қызметкерлер үшін жеңілдікті пайызсыз қарыз беру;
  • Іс-шараларды іске асыруға бөлінген бюджет қаражатының саны 500 млн теңгеден асты. Бюджетті игеру 100% орындалды.

Сондай-ақ, есеп беру жылы Компания қызметкерлердің салауатты өмір салты мәдениетін арттыру бойынша бастамаларды жалғастырды. Келесі іс-шаралар әзірленді және орындалды:

  • «Қазақтелеком» АҚ қызметкерлерін салауатты өмір салтына ынталандыру, қызметкерлердің қатысуын, өнімділігі мен әл-ауқатын арттыру мақсатында Директорлар кеңесінің шешімімен бекітілген (2021.07.21 №8 хаттама) ЕХ стратегиясы шеңберінде қызметкерлердің әл-ауқаты мен денсаулығы жөніндегі жоба;
  • қызметкерлердің физикалық денсаулығын дамыту жөніндегі іс-шаралар (Дұрыс тамақтану, Дұрыс ұйқы — ұйықтар алдында гаджеттерден бас тарту).

Сондай-ақ, Компания қызметкерлері арасында «Салауатты Телеком» Telegram-арнасының платформасында екі апта бойы онлайн-форматта өткізілген Салауатты өмір салты марафонын ерекше атап өткен жөн. Марафон нәтижелері бойынша жүлделі орындарға ие болған қатысушылар Shop.telecom.kz сертификаттарымен келесі номиналдар бойынша марапатталды:

  • 1-орын — 150 000 (жүз елу мың) теңге;
  • 2-орын — 100 000 (жүз мың) теңге;
  • 3-орын — 80 000 (сексен мың) теңге

2023 жылға және орта мерзімді келешекке арналған жоспарлар

«Қазақтелеком» АҚ қызметкерлерімен өзара қарым-қатынас саласындағы HR-жүйесін оңтайландыру мақсатында 2023 жылға келесі іс-шаралар жоспарланған:

  1. Қызметкерлерді іріктеу процестерін оңтайландыру — ПӘК-ті қайта қарау. .
  2. «Қазақтелеком» АҚ топ-менеджментімен кері байланыс шеңберінде күндізгі конференция өткізу.
  3. «Қазақтелеком» АҚ желілік басшыларымен әл-ауқат және денсаулық жөніндегі жоба шеңберінде 2023 жылғы сәуірде бағыныштылардың стреспен, харассментпен, психологиялық зорлық-зомбылықпен жұмыс істеу бойынша вебинарлар ұйымдастыру.
  4. «СӨС» марафонының денсаулық амбассадорларын оқыту.
  5. «Қазақтелеком» АҚ-ның қызметкерлерін «Демеу» әлеуметтік қолдау бағдарламасын іске асыру.
  6. Өңірлерде әйелдерді қолдау жөніндегі бағдарламаны дамыту және іске асыру.
  7. Industrial Relations (IR) қолайлы және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау бойынша практиканы енгізу.
  8. Қызметкерлерді іріктеу және бейімдеу жүйесін жетілдіру (Жобалар: «Онлайн-дашборд», «EVP арттыру», «Жаңа бейімдеу бағдарламасын әзірлеу»).
  9. Pro Telecom, Telecom Data Factory тағылымдама бағдарламаларын іске асыруды жалғастыру.
  10. Employee Experience стратегиясын іске асыруды жалғастыру.
  11. «Қазақтелеком» АҚ Корпоративтік университетін дамыту — оқыту рөлдері негізінде қызметкерлерді оқытуға қажеттілікті автоматты түрде айқындау бойынша жүйелі тәсілді енгізе отырып, Корпоративтік университет академияларының бағдарламаларын одан әрі ілгерілету.
  12. Жұмыскердің әлеуметтік жағдайын ескере отырып, өндірістік қызметкерлерге, аз қамтылған және көп балалы отбасыларға бірінші кезекте қарыз бере отырып, пайызсыз несиелер беру бағдарламасын жалғастыру.