Стратегия

Стратегия бренді

Стратегия JRun деп аталады, ол «жастар алда» (Jastar Run) дегенді білдіреді, жаңартылған жылдам қозғалыстың мағынасын білдіреді және сонымен бірге компанияның жаңаруын білдіреді.

JRun тіркесі аббревиатура болып табылады және дамудың төрт стратегиялық бағыты атауларының әріптерінен алынған.JRun стратегиясының жаңа атауы «Қазақтелеком» АҚ-ның даму векторын бейнелейтін серпіліспен, қарқынды өсумен және жылдамдықпен байланысты.

Дамудың стратегиялық бағыттары Компанияның клиенттері, қызметкерлері мен стейкхолдерлері арасында жылулық пен сенім туғызатын қазақ тіліндегі қарапайым және түсінікті сөздер деп аталады.

Миссия және пайым

Миссиясы

Компанияның миссиясы: «Өзгере, таң қалдыра және күткеннен асып түсіп, әркімнің өмірінің таптырмас және таныс бөлігіне айналу».

Пайымы

Компанияның пайымы: «Ақпараттық-коммуникациялар нарығындағы жетекші қазақстандық интеграцияланған сервис-провайдер».

Стратегиялық бастамалар мен даму бағыттарын іске асыру арқылы Қазақстан Республикасының ақпараттық коммуникациялар нарығының негізгі сегменттерінде жетекші позицияларды сақтау, нығайту және қалыптастыру мақсатында топтың барлық қатысушыларының үйлестірілген іс-қимылдары.

Стратегияның мақсаттары

Жаңа стратегияның негізгі мақсаты негізгі бизнестегі клиенттік тәжірибені жақсарту, шығындар базасын органикалық оңтайландыру, сондай-ақ Компанияны икемді және тұрақты ұйымға айналдыру арқылы «Қазақтелеком» АҚ-ның құнын жасау болып табылады. Икемділік клиенттің құмарлығын және іздеу мен өсу бастамалары арасындағы тепе-теңдікті білдіреді.

Жаңа стратегия шеңберінде төменде сипатталған «Қазақтелеком» АҚ-ның келесі бес жылға арналған стратегиялық мақсаттары айқындалды.

Бес жыл көкжиегіндегі Қазақтелеком» компаниялар тобының стратегиялық мақсаттары

Клиенттердің тәжірибесін жақсарту арқылы телекоммуникация нарығында көшбасшы болу

В2С нарығында соңғы миль сапасы бойынша көшбасшылық

200 Мбит/с бастап қалада
20 Мбит/с бастап АЕМ-де

В2С нарығында КЖҚ және теледидар жетекші позициясын қорғау

КЖҚ 72-74% TV 45-50%

В2Х нарығында түсім бойынша жетекші позицияларды нығайту

В2Х нарығында 50-52%

В2С сегментінде клиенттік тәжірибе бойынша №1 Оператор болу

Тіркелген операторлар арасында үздік NPS

В2В сегментінде клиенттік тәжірибе бойынша №1 Оператор болу

Тіркелген операторлар арасында үздік NPS

АКТ сегментінде және бизнестің таңдалған жаңа бағыттарында сенімді өсу

Кіріс

+14%

түсім

Қызметкердің тәжірибесін жақсарту арқылы табысқа жету

Қолайлы аймақтағы әлеуметтік тұрақтылық индексі

SRS (Happy Index)

75%

Қызметкерлердің қанағаттану индексі

eNPS

70% (қазіргі жағдай 60%)
Адалдығы 65%
қатысу 85% (факті 2021 ж. — 84%)

Әр өмірлік цикл кезеңінде қызметкерлердің қанағаттанушылығы

Өлшем қажет

EJM

IR

өндірістік қатынас саласындағы жоғары стандарттар

Цифрлық жетілудің интегралды көрсеткіші:

(1) қызметкер

(2) команда

(3) ЕХ — бизнес процестер

Экономикалық өсу және бәсекеге қабілетті инновациялар қозғалтқышы

Деректерді актив ретінде басқару

  • Сату және жылыстауды басқару
  • Деректерді сыртқы монетизациялау
  • BigData-дан FCF 2027 жылға
6,5

млрд теңге

(2032 жылға 16 млрд теңге)

Желілік және АТ инфрақұрылымның бұлттық ортаға көшуі

  • Микросервистік архитектураға ауысу
  • 10 жылдан аса пайдаланылған құралдардың үлесін 2024 жылы
15%

дейін төмендету

(2022 — 34%)
99% (2022 — 99,5%) АТ платформалар мен сандық сату арналарының қолжетімділігі

Бизнесті цифрлық трансформациялау

  • Time-to-market-ті 2 есе қысқарту
  • Масштабтау құнын төмендету
  • IaaS/PaaS цифрлық және бұлттық сервистерді ұсыну
  • Жаңа нарыққа шығу
Бірінші дәрежелі бизнесті басқару және ең жақсы инфрақұрылым (2032 жылға дейінгі мақсаттар)

Гигабайттық қоғамға көшу үшін жағдай жасау

100G интерфейстерде 18 облыс орталығына жету

Қолжетімділік жылдамдығы бойынша клиенттердің үміттеріне сәйкес болу

2023-2027 жж. EBIDTA тиімділігі:

8,3

млрд теңге

2023-2032 жж.:

~12

млрд теңге

Сала көшбасшылары деңгейінде операциялық тиімділік

EBIDTA тиімділігі

~8

млрд теңге

2023-2032 жж.

Мұнара операторын құру

Тексеру деңгейіндегі көрсеткіштер

Жеткізу тізбегі мен ОҚКОО процесін цифрландыруды автоматтандыру

Күнделікті операцияларды азайту

ESG корп. Рейтинг мақсаттарына жету

  • Нетто-көміртек ізін 2032 ж. дейін 13%-ға дейін төмендету.
  • Рейтинг ВВВ (2024), А (2027).
  • Әлеуметтік бастамалар.

Телекоммуникация саласының өзекті жаһандық үрдістері

Пандемия телекоммуникациялық инфрақұрылымға үлкен қысым жасады. Дүниежүзіндегі кәсіпорындар мен үй шаруашылықтары қашықтан жұмыс істеуге көшті. Бұлай ауысу Интернет желісін пайдалануды бірден 70%-ға арттырды және осы уақытқа дейін тиімді жұмыс істеген қолжетімді желілерге жаңа қиындық туғызды.

Деректер ағынының құрылымы өзгерді, жалпыға қол жетімді және бұлтты инфрақұрылымдарға, сондай-ақ бүкіл әлем бойынша шекара нүктелері мен кіру нүктелеріне жүктеме артты. Халықаралық тәжірибе көрсеткендей, телекоммуникациялық инфрақұрылымдағы бұл өзгерістер қайтымсыз және Компанияны деректер трафигінің өсіп келе жатқан ағынына сәйкес өз желісін дамытуға мәжбүр етеді.

Әлемдегі, соның ішінде Қазақстандағы деректер трафигіне осы өзгермелі және үдемелі қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін өте маңызды болатын негізгі үрдістер мен технологиялар:

  • Желілік және сервистік интеграция. Байланыс қызметтерінің дәстүрлі сегменттері арасындағы шектерінен жылдан жылға бұлыңғыр болып келеді. Бұл дәстүрлі инфрақұрылымдық қызметтердің сервистер мен шешімдерге, дайын ақпараттық және технологиялық жүйелерге айналуына байланысты. Бизнес сегментінде бұл Интернет заттарына (IoT) бөлігіндегі шешімдер, операторлар негізгі қызметтерге қондырма ретінде сататын бұлтты қызметтер. Өнім парадигмасының өзгеруі инфрақұрылымды қосымша қызметке айналдырады;
  • Аралас цифрлық бағыттардағы даму. Байланыс қызметтерін пакеттеуден басқа, ұялы байланыс операторлары, ең алдымен, аралас банк секторына кіру есебінен әртараптандырылып, FinTech бағытын дамытуды белсенді ұстанады;
  • Телекоммуникация және медиа конвергенциясы. Қолданыстағы деректер активтерін пайдалану және жарнама арқылы қолдау көрсетілетін медиа модельдерді құру үшін жарнама платформаларын сатып алу;
  • 5G буыны мобильді желілерін орналастыру;
  • Интернет заттарының өсуі (IoT) және ауқымды цифрлық экожүйенің эволюциясы.

Дамудың негізгі басымдықтары мен стратегиялық бағыттары

1-СБ

Басымдық:

Бизнесті трансформациялаудың негізі — клиенттің таңдаулы тәжірибесі.

Мақсаты:

Тұтынушы тәжірибесін жақсарту арқылы телекоммуникация нарығында көшбасшылық:

  • B2C нарығындағы соңғы миль сапасы бойынша көшбасшылық;
  • B2C және B2X сегменттерінде клиенттік тәжірибе бойынша жетекші Оператор мәртебесіне дейін өсу;
  • КЖҚ және теледидар нарығындағы жетекші позицияларды қорғау;
  • B2X нарығындағы жетекші позицияларды нығайту;
  • АКТ сегментінде және бизнестің таңдаулы жаңа бағыттарында сенімді өсу.

Бірінші кезекте Jaqyn СБ («біз жақынбыз») «Қазақтелеком» АҚ-ның басты құндылығы клиенттермен сенімді қарым-қатынасты ашады. Компания 1994 жылдан бастап еліміздің ең шалғай өңірлеріне байланыс және телекоммуникация құралдарын жеткізіп, мыңдаған шақырым арқылы туыстар мен жақын адамдардың жүрегін байланыстырады. Клиенттер компанияның басымдығы болып табылады. СБ-ның мақсаты — клиенттердің тәжірибесін жақсарту арқылы телекоммуникация нарығында көшбасшы болу.

2-СБ

Басымдық:

Компанияның табысының негізі ішкі клиентке назар аудару және олардың тәжірибесін жақсарту болып табылады.

Мақсаты:

Қызметкердің тәжірибесін жақсарту арқылы жетістікке жету:

  • жұмыс берушінің жетекші бренді;
  • қызметкерлер мен командалардың цифрлық жетілу деңгейін арттыру.

Өзгермелі жағдайлар мен мақсаттарды түсінудегі ынтымақтастық Birlik стратегиялық бағытының басымдықтарын анықтады. Ішкі клиентке бағдарлану, оның тәжірибесі мен қанағаттануын жақсарту Компанияның табыстылығының негізі болып, Birlik СБ дамуының маңыздылығын дәлелдейді. Бұл бағыттың мақсаты — қызметкердің тәжірибесін жақсарту арқылы табысқа жету.

Бес негізгі алғышарт, нәтиже мен сын-қатер анықталды:

  • «қызметкерге назар аудару» ұстанымы арқылы HR процесінде жаңа тәсілдердің қажеттілігі Employee Experience призмасы, яғни қызметкерге жақсы тәжірибе алуға жағдай жасау арқылы HR жұмысын қайта бағдарлаудағы қиындықты анықтайды;
  • жаһандық талаптар HR функциясы цифрлық функцияға айналуды жалғастыратынын көрсетеді. Қызметтер автоматтандырылған, ашық, айқын және түсінікті болуы керек. Әрбір қызметкер EX сандық қызметтеріне қол жеткізе алуы керек;
  • әрбір ішкі клиент өз жұмысын атқара отырып, сыртқы клиентке қамқорлық жасайтын клиентке бағытталған құрылымды құру;
  • әрбір қызметкер деректермен, data өнімдерімен жұмыс істеуге қабілетті болуы керек. Мұндай сын-қатерге DDDM дағдыларына қойылатын үдемелі талаптардың міндетті түрде алғышарты бар, яғни бұл деректер негізінде қабылданған шешімдер;
  • сонымен қатар, жаңа құзыреттерге деген үдемелі қажеттіліктер EX сын-қатерін үздік мамандарды тарту, қызықтыру және қолдау, олардың үздіксіз дамуы ретінде айқындады.

HR алдындағы қиындықтарға жауап ретінде JRun стратегиясы келесі мақсаттарды қояды:

  • жұмыс берушілер арасында жетекші брендке айналу;
  • қызметкерлердің және бүкіл команданың цифрлық жетілу деңгейін арттыру.
3-СБ

Басымдық:

Деректердің барлық әлеуетін пайдалану, IT-инфрақұрылымды жаңғырту, ақпараттық қауіпсіздік, микросервистік IT-архитектураға көшу және бизнес мақсаттарын іске асыру және бәсекелестік артықшылықтар қол жеткізу үшін Multicloud ортасын құру.

Мақсаты:

Экономикалық өсу мен бәсекеге қабілетті инновациялардың қозғалтқышы:

  • актив ретінде деректерді басқару;
  • желілік және IT инфрақұрылымын бұлтты ортаға көшіру;
  • бизнесті цифрлық трансформациялау.

«Қазақтелеком» АҚ әрқашан бірінші, әрқашан бір қадам алдыда. Компания бизнесті және технологияларды басқаруда өзгере, түрлене және заманауи тәсілді қолдана отырып, болашаққа сенімді қадам жасайды.

Бұл стратегиялық бағыт негізгі бизнес пен желіні цифрлық трансформациялаудан, сондай-ақ жаңа цифрлық бизнес-модельдер мен серіктестіктерді қолдана отырып, бірегей нарықтық жағдайды монетизациялаудан тұрады.

СБ-ға кіретін негізгі іс-шаралар:

  • актив ретінде деректерді басқару;
  • желілік және АТ инфрақұрылымының бұлтты ортаға көшуі;
  • бизнесті цифрлық трансформациялау.

Осы бағытты іске асыру нәтижесінде қол жеткізуге болжанатын негізгі көрсеткіштер:

  • деректерді монетизациялау;
  • 99,9% — IT платформалары мен сандық сату арналарының қол жетімділігі;
  • ISO/IEC 20000 стандартына сәйкестік сертификаты;
  • ISO/IEC 27001 стандартына сәйкестік сертификаты;
  • ITжүйелерінің бұзылуға тұрақтылығы;
  • сандық қызметтердің икемді масштабталуы;
  • Vendor lock-in-тен кету;
  • инфрақұрылымды біріздендіру;
  • time-to-market сандық қызметтерін қысқарту;
  • масштабтау құнын төмендету;
  • IaaS/PaaS сандық және бұлттық қызметтерді ұсыну мүмкіндігі;
  • жаңа нарыққа шығу.
4-СБ

Басымдық:

Желіні жаңарту және операциялық тиімділікті арттыру.

Мақсаты:

Ресурстарды үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру жөніндегі құралдар есебінен бизнесті бірінші дәрежелі басқару, инфрақұрылымды техникалық жаңғырту және «Қазақтелеком» АҚ-ның Стратегиясының басым бағыты ретінде төмен көміртекті дамуға көшу:

  • гигабиттік Қоғамға көшу үшін жағдай жасау (бизнес-дивизиондармен синергия);
  • қол жеткізу жылдамдығы бойынша клиенттердің үміттеріне сәйкес келу (ресурстарды дұрыс бөлу);
  • сала көшбасшылары деңгейіндегі операциялық тиімділік (тиімділікті оңтайлы басқару);
  • Мұнара операторын құру (бірегей дағдыларды қолдану);
  • жеткізу тізбегін автоматтандыру және ОҚКО процестерін цифрландыру (қолдау функцияларының тиімділігін арттыру);
  • ESG мақсаттарына жету;
  • онлайн-форматта ТШ алу және нақты 24/7 уақыт режимінде жеке кабинетте өтінімнің мәртебесін қадағалау мүмкіндігі. ТШ беру мерзімі (10-нан 15 күнге дейін). Кабельдік кәріз инфрақұрылымын пайдалану мәселелері бойынша сот дауларын екі есе қысқарту;
  • гендерлік теңдік: 2027 жылға қарай басқарушы кадрлар арасындағы әйелдердің үлесін 35% деңгейінде ұстау;
  • әр түрлі жастағы кемінде 2 мың баланы жыл сайын IT оқытуда қолдау көрсету.