Басқару тәсілі

«Қазақтелеком» АҚ-да тұрақты даму күн тәртібі Қазақстанда және бүкіл әлемде мұқият назар аударуды және компаниялардың бірлескен күш-жігерін талап ететінін түсінеміз және тұрақты болашаққа қол жеткізуге өз үлесімізді дайындықпен және жоғары деңгейде тартыла отырып жұмыс істейміз.

Компания тұрақты даму саласында тиімді басқару жүйесін құруға ұмтылады. «Қазақтелеком» АҚ-да Компанияның осы саладағы негізгі қағидаттарын қамтитын тұрақты даму саласындағы саясат әзірленді:

Ашықтық

Біз өзара мүдделерді есепке алу, біздің мүдделеріміз бен мүдделі тараптардың мүдделері арасындағы құқықтар мен теңдікті сақтау негізінде ұзақ мерзімді ынтымақтастықты құру үшін барлық мүдделі тараптармен диалогқа ашықпыз.

Есеп беру

Біз экономикаға, қоршаған ортаға және қоғамға әсер ету үшін жауапкершілігімізді және ұзақ мерзімді негізде Компанияның ұзақ мерзімді құнының өсуі мен тұрақты дамуы үшін акционерлер мен инвесторлар алдында есеп беретінімізді түсінеміз.

Айқындық

Біздің барлық шешімдеріміз бен әрекеттеріміз айқындыққа және мүдделі тараптар үшін ақпараттың уақтылы ашылуына негізделеді.

Этикалық мінез-құлық

Біздің шешімдеріміз бен әрекеттеріміздің негізінде құрмет, адалдық, ашықтық, командалық рух пен сенім, адамгершілік пен әділеттілік сияқты құндылықтарымыз жатыр.

Құрмет

Біз мүдделі тараптардың құқықтары мен мүдделерін құрметтейміз.

Заңдылық

Біз шешімдер қабылдаймыз және Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтай отырып әрекет етеміз.

Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Біз сыбайлас жемқорлыққа барлық мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл кезінде оның кез келген көріністерінде төзбеушілік танытамыз. Сыбайлас жемқорлық істеріне тартылған лауазымды адамдар мен қызметкерлер Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген тәртіппен жұмыстан босатылады және жауапқа тартылады.

Адам құқықтарын сақтау

Біз Қазақстан Республикасының Конституциясында және адам құқықтары туралы жалпыға бірдей декларация сияқты халықаралық құжаттарда көзделген адам құқықтарын сақтаймыз және олардың сақталуына ықпал етеміз. Біз балалар еңбегін пайдалануға мүлдем жол бермейміз және тыйым саламыз. Біздің қызметкерлер — біздің басты құндылығымыз және негізгі ресурсымыз, біздің қызметіміздің нәтижелері мен инвесторлар үшін жасалған құн олардың кәсібилігі мен қауіпсіздігінің деңгейіне тікелей байланысты.

Мүдделер қайшылығына жол бермеу

Мүдделер қайшылығына байланысты барлық бұзушылықтар Компанияның беделіне нұқсан келтіруі және акционерлер мен өзге де мүдделі тараптардың оларға деген сеніміне нұқсан келтіруі мүмкін, сондай-ақ лауазымды адамның немесе қызметкердің жеке мүдделері олардың өздерінің лауазымдық, функционалдық міндеттерін бейтарап орындауына әсер етпеуі тиіс.

Жеке үлгі

Біздің әрқайсымыз күнделікті өз іс-әрекеттерімізде, мінез-құлқымызда және шешім қабылдауда тұрақты даму қағидаттарын енгізуге ықпал етеміз.

Тұрақты даму жүйесін жетілдіру «Қазақтелеком» АҚ-ның 2024 жылға дейінгі Стратегиясының ажырамас бөлігі болып табылады. Компанияда «Қазақтелеком» АҚ-ның Тұрақты даму саласындағы миссиясы тұжырымдалған, ол қазіргі заманның қажеттіліктерін қанағаттандыру, болашақ ұрпақ үшін мүмкіндіктерді сақтау және кеңейту, өз қызметін жүзеге асыратын өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуына оң үлес қосу болып табылады.

Тұрақты дамудың әртүрлі аспектілерін реттейтін ішкі саясатты құра және енгізе отырып, сондай-ақ корпоративтік басқару құрылымына тұрақты даму қағидаттарын енгізе отырып, «Қазақтелеком» АҚ корпоративтік тұрақтылықты басқару практикасын дамытуды жалғастыруда.

GRI 2-23

«Қазақтелеком» АҚ-ның Тұрақты даму саласындағы негізгі қағидаттары ESG саласындағы негізгі саясаттар мен құжаттарда көрсетілген:

  • Тұрақты даму саясаты (2023 жылғы бірінші жартыжылдықта жаңартылған) (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 21 сәуірдегі № 5 шешімімен бекітілген);
  • Экологиялық саясат (2023 жылдың бірінші жартыжылдығында жаңартылған) (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 21 сәуірдегі № 5 шешімімен бекітілген);
  • Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы саясат (Басқарманың 2020 жылғы 27 қаңтардағы № 2/7 шешімімен бекітілген);
  • Орнықты даму саласындағы нұсқаулық (Басқарманың 2023 жылғы 21 сәуірдегі № 5 шешімімен бекітілген);
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саясаты (Директорлар кеңесінің 2022 жылғы 22 сәуірдегі № 5 шешімімен толықтыру енгізілді) (Директорлар кеңесінің 2019 жылғы 29 наурыздағы № 9 шешімімен бекітілген);
  • Болжамды этикалық емес / заңсыз әрекеттер туралы хабарлау саясаты (Директорлар кеңесінің 2022 жылғы 20 қыркүйектегі № 10 шешіміне толықтырулар мен өзгеріс енгізілді) (Директорлар кеңесінің 2019 жылғы 29 наурыздағы № 9 шешімімен бекітілген);
  • Employee Experience стратегиясы (Директорлар кеңесінің 2021 жылғы 21 шілдедегі № 8 шешімімен бекітілген);
  • Іскерлік этика кодексі (Директорлар кеңесінің 2019 жылғы 28 мамырдағы № 14 шешімімен бекітілген);
  • Корпоративтік басқару кодексі (Акционерлердің кезектен тыс жалпы жиналысының 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 56 шешімімен бекітілген);
  • «Самұрық-Қазына» АҚ портфельдік компаниялары үшін тұрақты даму бойынша референс моделі;
  • «Самұрық-Қазына» АҚ сатып алу қызметін басқару стандарты;
  • ISO 14001, ISO 26000, ISO 9001, ISO 45001 халықаралық стандарттары.