Тұрақты дамуды басқару құрылымы

GRI 2-9, 2-12

«Қазақтелеком» АҚ тұрақты дамуды басқаруға өзінің көзқарасын жетілдіру бойынша үздіксіз жұмыс істеуде.

Компанияның Директорлар кеңесі мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл мәселелерін қоса алғанда, тұрақты даму мәселелерін басқаруға белсенді қатысады. Директорлар кеңесі қызметтің стратегиясы мен негізгі бағыттарын айқындайды, тұрақты даму саласындағы есептілікті қарайды және бекітеді, Компанияның қызметіне тұрақты даму қағидаттарын енгізуді бақылайды, сондай-ақ климаттық тәуекелдерді қоса алғанда, тұрақты даму тәуекелдері мәселелерін басқаруды жүзеге асырады.

2022 жылға дейін Директорлар кеңесі комитеттерінің деңгейінде тұрақты дамуды басқару үшін «Қазақтелеком» АҚ-ның кадрлар, сыйақылар және әлеуметтік мәселелер жөніндегі комитеті жауап берді. Компанияның ESG тәжірибелерін дамыту және күшейту аясында 2022 жылдың шілдесінде аудит комитеті аудит және тұрақты даму комитеті болып өзгертілді. Компанияның тұрақты даму саласындағы қызметін бақылау шеңберіндегі Комитеттің функцияларына мыналар жатады:

  • Компанияның жылдық есебін ұсынылған қаржылық емес ақпараттың сапасына алдын ала мақұлдау;
  • Директорлар кеңесіне тұрақты дамуға қатысты тақырыптар бойынша, сондай-ақ Компанияда ESG және төмен көміртекті даму қағидаттарын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • тұрақты даму, этикалық мінез-құлық және жауапты инвестициялау қағидаттарын ескере отырып, бизнес-процестердің трансформациясын бақылау;
  • Директорлар кеңесіне Компанияның тұрақты даму саласындағы жаңа саясаттарын, жоспарларын, бағдарламаларын, сондай-ақ Қоғамның тұрақты даму саласындағы басым жобаларын, негізгі іс-шаралары мен бастамаларын бекітуге және қолданыстағы саясатының тиімділігін бағалауға қатысты ұсыныстар әзірлеу;
  • Компанияның төмен көміртекті дамуы мен көміртегі ізін басқару мәселелерін, соның ішінде Компания үшін туындайтын ықтимал тәуекелдер мен жаһандық климаттық күн тәртібіне байланысты шектеулерді қарастыру;
  • Директорлар кеңесіне қызметтің, корпоративтік есептіліктің және құжаттардың тұрақты даму саласындағы халықаралық рейтингтердің талаптарына сәйкестігіне қатысты ұсыныстар әзірлеу, сондай-ақ Компанияның тұрақты даму саласындағы халықаралық рейтингтердегі позицияларын жақсарту жөніндегі іс-шаралардың орындалуын бақылау;
  • Қоғамның тұрақты даму саласындағы жария есептілігінің сапасына мониторинг жүргізу.
GRI 2-13

Тұрақты дамуды басқару мәселелеріне жауапты бөлімше корпоративтік басқару қызметі болып табылады. Қызмет Компанияның ішкі нормативтік-құқықтық құжаттарына, саясаттарына, тәжірибелеріне және ішкі бақылауына үнемі түгендеу жүргізеді. Сонымен қатар, тұрақты даму тәуекелдерін анықтау бойынша үздіксіз жұмыс жүргізілуде және оларды басқару бойынша шаралар қабылдануда. Корпоративтік басқару қызметі аудит және тұрақты даму комитетінің қарауына әзірленген ішкі құжаттарды бекіту, тұрақты даму саласындағы қызметтің нәтижелері туралы ақпарат беру және т. б. сияқты тұрақты даму саласындағы Компанияның қызметіне байланысты мәселелерді жүйелі түрде (жартыжылдықта кемінде бір рет) шығарады.

Басқарма Төрағасы мен филиалдардың бас директорлары компанияның іс-шаралар жоспарына сәйкес тұрақты даму саласындағы қағидаттарды, саясаттарды, стандарттарды бақылауды, іске асыруды және енгізуді және дұрыс ақпарат беруді жүзеге асырады. Тұрақты даму мәселелеріне жетекшілік ететін «Қазақтелеком» АҚ-ның Басқарушы директоры Компанияның мақсаттарға және тиімділікке қол жеткізу жөніндегі қызметінің тәсілдерін үйлестіруді қамтамасыз етеді. Этикалық стандарттарға қатысты ішкі коммуникациялар рәсімін Комплаенс-бақылаушы/Комплаенс қызметінің басшысы реттейді. Коммуникациялар департаментінің басшысы қоғаммен сыртқы қарым-қатынас үшін жауап береді.

Қызметкерлерді басқаруға, еңбекті және өнеркәсіптік қауіпсіздікті қорғауға, қоршаған ортаны қорғауға жауапты «Қазақтелеком» АҚ-ның құрылымдық бөлімшелері тұрақты даму саласындағы жекелеген мәселелерге жетекшілік етеді, тұрақты дамуды басқару жүйесін бастамалауға, үйлестіруге және енгізуге және Компанияның ТДМ-ға қол жеткізуіне жауап береді. Компанияның құрылымдық бөлімшелерінің бастамаларын іске асыруға «Қазақтелеком» АҚ-ның Орталық аппараты тікелей жауапты және бақылауды өз мойнына алады.

«Қазақтелеком» АҚ-ның Тұрақты даму саласындағы стратегиялық бағыттары:

  • адамдардың өмірін жақсарту мақсатында инновациялық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру;
  • тұрақты экономикалық өсу;
  • қоршаған ортаға әсерді азайту;
  • тартымды жұмыс жағдайларын жасау және қызметкерлердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

ESG саласындағы басым бағыттар

Экологиялық аспект (Environmental)
  • табиғи ресурстарды тұтынуды азайту;
  • энергия тиімділігі.
Әлеуметтік аспект (Social)
  • қызметкерлерді оқыту және дамыту;
  • қызметкерлерді тарту деңгейінің өсуі;
  • еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету;
  • Әлеуметтік тұрақтылық.
Корпоративтік басқару аспектісі (Governance)
  • акционерлердің құқықтары;
  • корпоративтік басқарудың үздік тәжірибелері;
  • әділ сыйақы.

«Қазақтелеком» АҚ-ның 2022-2023 жылдарға арналған ESG-рейтингін алу жөніндегі іс-шаралар жоспары шеңберінде мынадай іс-шаралар мен бастамалар іске асырылды:

  • климаттың өзгеруі туралы ақпаратты ашу;
  • «Қазақтелеком» АҚ-ның 2022-2032 жылдарға арналған төмен көміртекті даму бағдарламасын әзірлеу;
  • ESG рейтингін алуға дайындық;
  • Тұрақты даму саласындағы жол картасын әзірлеу.

«Қазақтелеком» АҚ ESG-практикаларын дамыту мәселелеріне көп көңіл бөледі. Есеп беру кезеңінде компанияда ESG саласындағы үздік тәжірибелерді енгізудің жүйелі тәсілін қамтамасыз ету үшін жол картасы әзірленді. Құжат келесі тұрақты даму бағыттары бойынша алдағы үш жылға жоспарланған іс-шараларды қамтиды: